ik heb er gezocht maar heb er niks kunnen vinden dus voor het geval dat ik er toch blind was alvast mijn excuses!
volgende korte vragen waar ik hoop dat iemand me kan helpen
1) hoe kan ik op den sensus navigatie scherm uitzetten dat er elke 10 minuten het advies komt wat er gebeurt als ik er naar rechts schuif of naar links enz. inmiddels weet ik het wel

2) ergens had ik begin vd week nog gelezen dat er een volvo app geinstaleerd is met die ik algemene nieuws uit de wereld kan lezen. kan dit niet meer terug vinden helaas. status nu heb ik alle beschikbaar apps gedowload en geupdated maar met nieuws zie ik er niks?
3) Android Auto: bestaat natuurlijk nog niet in NL maar is er iemand hier in de community die ongeveer weet waaneeer dit te verwachten is?
4) als ik mijn grote muziek-collectie aansluit via een usb-stick dan zie ik daar helaas niet de folder-strucuur. is er een tric of een andere oplossing hoe ik muziek in de volvo krijg (en dan niet streamen en niet via bluetooth ex telephone) -gewoon ex een USB stick of sc-card enz (die interne schijf in de volvo is volgens mij redelijk klein maar ook niet bedoeld voor muziek volgens mij?)
alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Groetjes
Flemming