Als je daar klaar mee bent kan je aan het dak beginnenPhilken schreef:ik wou het chassis ontzouten....teebee schreef:Best ingrijpend zo'n verlaging; je auto is er iig ondersteboven van
![]()

Als je daar klaar mee bent kan je aan het dak beginnenPhilken schreef:ik wou het chassis ontzouten....teebee schreef:Best ingrijpend zo'n verlaging; je auto is er iig ondersteboven van
![]()
ik heb 200.000km geleden hetzelfde gedaan met Eibach veren+originele schokdempers, auto zit regelmatig goed vol(tot 450 flessen wijn) en schokdempers zijn nog altijd okPlopkoek schreef: Hey guys, iemand ervaring met H&R veren? Zou mijn V60 willen verlagen ( 30mm ). Alleen de veren vervangen gaan mijn schokdempers hierdoor zwaar verslijten? Ik lees op internet dat dit niet echt nodig is aangezien het maar 30mm is.
Iemand ervaring hiermee?
Ben je met Bonny St-Claire getrouwd?
ik heb 200.000km geleden hetzelfde gedaan met Eibach veren+originele schokdempers, auto zit regelmatig goed vol(tot 450 flessen wijn) en schokdempers zijn nog altijd ok
neen, ik verkoop wijn, heb je haar adres? dan stuur ik een offerteJoeyV60 schreef:Ben je met Bonny St-Claire getrouwd?
ik heb 200.000km geleden hetzelfde gedaan met Eibach veren+originele schokdempers, auto zit regelmatig goed vol(tot 450 flessen wijn) en schokdempers zijn nog altijd ok