Ik heb een prepaid kaartje gekocht voor het automodem. Ik doe het kaartje er in met de chip naar links en het ontbrekende hoekje boven.
Maar wat ik ook probeer en hoe lang ik wacht..................... niets?
Het betreft een my 2014
Werkt dit niet (meer)?
Automodem
- Speedyace
- 3rd Gear member
Sinds een week of twee een Vodafone You prepaid kaart er inzitten en werkt perfect.
Ik heb deze eerst in een oude telefoon geactiveerd en toen in de auto geplaatst en daarna in de auto gestopt.
Wel even de pin invoeren natuurlijk.
Ps. Met internetradio vliegt de data er doorheen.
Ik heb deze eerst in een oude telefoon geactiveerd en toen in de auto geplaatst en daarna in de auto gestopt.
Wel even de pin invoeren natuurlijk.
Ps. Met internetradio vliegt de data er doorheen.
Volvo V60 T6 AWD R-Design My'22.
Exit, Volvo V60 D4
Exit, Volvo V60 D4
- jalex_h
- 6th Gear member
Wat Speedyracer ook al schreef: de simkaart eerst in een (oude) telefoon activeren.
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
-
- Starter
Ik heb provider in België , Telenet , pin code eraf gesmeten , maakt verbinding in de wagen , hotspot werkt , maar de apps van de auto willen maar niet opstarten blijft laden , ook als ik dit doe via Bluetooth , zelfde probleem het lukt gewoon niet meer. Al bij de dealer geweest , daar als software op en af , maar ook zij zitten met hun handen in hun haar en weten niet hoe dit op te lossen , het heeft ooit gewerkt via Bluetooth , maar toen liep de app internet radio gelijk wat vast , en Sinsdien wilt die niks meer doen , kan eventueel een reset door volvo on Call gegevens volledig te verwijderen enopnieuw te registreren een oplossing bieden ? Want een gewone factory reset helpt duidelijk niet.