Sensus Connect vind geen Wifi en geen kaarten te uploaden

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
NBu
2nd Gear member

Ik heb een tweetal vragen over mijn Sensus connect navigatie systeem uit mijn 2016 XC90

1e Als ik in het menu onder communicatie probeer te verbinden met wifi zie je hem heel ven nadenken maar helaas vind hij niets, meerder telefoons geprobeerd, en ook wifi thuis, maar helaas mocht niet baten.

Ik heb ok verbinding geprobeerd te maken via mijn telefoon (bluetooth) hij maakt keurig verbinding met mijn telefoon, bij het verbinden kan je ook aangeven voor welke functies je de telefoon wil gebruiken, hier heb ik ook internet aangevinkt maar helaas werkt dat niet. Je zou in dit menu ook onder de verbonden telefoon "verbinden met internet via telefoon" aan moeten kunnen vinken. dit lukt ook niet.

weten jullie wat ik verkeer doe?

2e Omdat ik mij navigatie kaarten niet via internetverbinding kan downloaden (zie mijn 1e vraag) heb ik geprobeerd deze te downloaden, echter wanneer ik mijn usb (FAT32) in de auto stop geeft hij alleen aan "geen afspeelbare bestanden gevonden" ik heb het met twee usb sticks geprobeerd maar helaas ik kom geen stap verder.

Wie weet raad?

alvast bedankt voor jullie reacties!
Laatst gewijzigd door NBu op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
RoaldH
6th Gear member

Volgens mij moet je FAT32 formatteren. En heb je minimaal een 32gb USB stick nodig.
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
NBu
2nd Gear member

RoaldH schreef: Volgens mij moet je FAT32 formatteren. En heb je minimaal een 32gb USB stick nodig.
Sorry Roald, je hebt gelijk. ik heb ze fat32 geformateerd (en niet de fat16 die ik in mijn bericht noemde)
NBu
2nd Gear member

Bedankt voor het meelezen/denken. Het probleem is inmiddels opgelost.

Ik heb de accu voor een half uur losgekoppeld, hierna werkte alles weer naar behoren.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”