Slot deur
- Rave.inc
- 1st Gear member
Mijn S80 uit 99 (net aangeschaft) kom de achterdeur niet via de buitenkant geopend worden. Wel via binnen. Helaas hebben we de kindersloten geactiveerd en nu dus ook niet meer via binnen. Met de ab werkt het slot volgens mij wel-pin gaat omlaag-....Maar nu? Iemand?
-
- 2nd Gear member
Grindtegel????
Geintje ,probeer het eens door de accupool los te halen en na een paar minuten weer vast te zetten,misschien dat ie los komt.
Is maar een ideetje ,ik zou het verder ook niet weten.
Geintje ,probeer het eens door de accupool los te halen en na een paar minuten weer vast te zetten,misschien dat ie los komt.
Is maar een ideetje ,ik zou het verder ook niet weten.
gr peter
- SpeedyZ
- 2nd Gear member
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad. Bleek een losse slotstang te zijn. Dealer heeft uiteindelijk de deur opengekregen door langs het portierraam het slot open te duwen (gewoon inbreken dus eigenlijk).
- streetie
- 5th Gear member
- Locatie: Beuningen, lieflijk dorpje onder de rook van de ARN (afvalverwerker, nijmegen)
kijken of je de bekleding van de achterdeur los kunt maken en op het slotunit zelf de vergrendeling kunt losklikken. vanaf de hendel in de deur loopt er een kabel naar de slotunit deze is geintegreerd met de sluiting zelf. Hier zitten een aantal handles aan die de deur bedienen. misschien kun je zo de deur openen. Langs het raam om kan in sommige gevallen lastig zijn omdat er soms een witte kunststof kap gemonteerd wordt die dat verhinderd.
veel suc6
veel suc6
Geniet van het leven en van elkaar.
maar ook van een Volvo s80 D5 summum.
- SpeedyZ
- 2nd Gear member
Volgens mijn dealer kun je de binnenbekleding van het achterportier niet verwijderen met de deur dicht (achterbank verhinderd dat). Vandaar dat via het raam de enige optie was zonder schade aan te richten).
- pieter007
- 5th Gear member
- Contacteer:
je kan idd de bekleding niet verwijderen
er zitten namenlijk nog topjes aan de rand van de bekleding
er zitten namenlijk nog topjes aan de rand van de bekleding
mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
- streetie
- 5th Gear member
- Locatie: Beuningen, lieflijk dorpje onder de rook van de ARN (afvalverwerker, nijmegen)
het zijn afzonderlijk aansluitingen dus dat zou best kunnen.
Geniet van het leven en van elkaar.
Bij mij zakt de slotpen/stift aan de bestuurderskant een stuk verder het portier in dan bij de andere deuren. Daar zit de slotpen gelijk met het portier en bij het bestuurdersportier zit de pen zo'n halve centimer lager. Ik zie dit nog maar pas dus het is nog niet zo lang het geval. Zou dat ook in die slotstang kunnen zitten?
Piet
Piet