Dag allemaal, één nieuwe Belg op het forum hier. Mijn roepnaam is ET1812 doch stel je daar geen vragen bij. Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een XC40 R-Design T5 AWD model 2019 in het "pikkezwart". Hoe ziet die er uit? Wel compleet hetzelfde als een Launch Edition met nog wat extra's op. Maar het is geen Launch Edition! Besteld midden januari en vorige week dus geleverd. Het is mijn eerste Volvo en moet toegeven: schitterende afwerking, supergoed rijcomfort en uiteraard een heel plezante wagen om mee te rijden.
Toch één vraagje: bij het aansluiten van een USB aan de "media" leest deze de verborgen informatie (zanger, componist, nummer, etc...). Bestaat de mogelijkheid om alsnog een klassieke boomstructuur te lezen? Ik bedoel, mappen met submappen met submappen...
Info over mezelf: man, bouwjaar 1961, volledige loopbaan bij Defensie en sinds 2012 "huiswaarts" gestuurd

. Nog steeds "content" getrouwd, twee kinderen en vijf kleinkinderen. En uiteraard veel te weinig tijd om alles te doen wat ik wil doen...