voorstellen en een vraag.

Plaats reactie
Wouter87
Starter

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mij voorstellen.
Mijn naam is Wouter en ik woon in het smalste stukje van Nederland.
Sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van een V70 T4 limited edition luxury line.
Hij is net nog uit 2011 en heeft 144 op de teller staan.
Ik kom van een piepklein Toyotatje af. Dat was even wennen in de positieve zin van het woord!

Wel heb ik een klein vraagje. De auto is uitgerust met de automatisch omklapbare hoofdsteunen op de achterbank.
Een van de hoofdsteunen weigert echter dienst. het lijkt alsof hier geen veer in zit (kapot/los)
Is dit zelf op een manier op te lossen?

Ik hoor graag van jullie!
JosW
5th Gear member

Hoi Wouter,

welkom op dit forum!
Ik heb niet zo één twee drie een antwoord op je vraag maar heb je garantie op de auto? Zo ja, terug naar de verkoper. Zo nee, je krijgt hier absoluut antwoord op je vraag.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
PGV90
6th Gear member

Wouter,
Welkom hier - en veel fijne en veilige kilometers met de V70.

Wat is precies het probleem? Kan je de hoofdsteunen wel handmatig inklappen.
Eigenlijk klap ik ze nooit om, behalve als de bank neer gaat, dan is het handig als de steunen iets inklappen zodat ze niet tegen de voorstoelen aan zitten.
Ik weet dat somige uitvoeringen electrisch inklapbare hoofdsteunen hebben, maar waarvoor/wanneer zou je dat willen gebruiken. Het zicht in de V70 naar achter is ook met de hoofdsteunen al prima (en al helemaal tov een kleine Toyota :D )
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Wouter87
Starter

Zicht is inderdaad prima.
Ik zou ook niet weten wanneer je het zou gebruiken.
maarja het moet het wel doen ;).
Handmatig klapt alles netjes neer.
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”