Sowieso een geschikt RGB+S signaal voor de RTI is een dramaVolvoTech schreef:(en dat omzetten naar geschikt RGB oid is echt een drama...)

Sowieso een geschikt RGB+S signaal voor de RTI is een dramaVolvoTech schreef:(en dat omzetten naar geschikt RGB oid is echt een drama...)
Het is allemal om te zetten naar composite, maar je raakt zoveel "scherpte" kwijt dat je er weinig aan hebt. Het zal naar de specifieke RTI RGB+sync moeten en dat is niet makkelijk.Buurtje schreef:De eerste generatie Apple TV heeft de volgende output:
Poorten en interfaces
HDMI (beeld en geluid)7
Component video
Optisch geluid
Analoog RCA-stereogeluid
Iemand die toevallig nog weet welke jailbreaks het precies zijn?VolvoTech schreef: Moest me er even in verdiepen, maar snap waarom nu, die is er nog niet zoals het zou moeten zijn.
Maar goed;
Als je gejailbreaked hebt zijn er 3 proggies nodig om eea goed op het scherm van je RTI te krijgen;
noaccessorysplash, unlock en displayout hebben het voor een andere klant helemaal mogelijk gemaakt via een iMIV met Video opties.
Ik zit aan hetzelfde te denken in mijn V50 uit 2012. Is het gelukt en naar tevredenheid?nklaver schreef: Ik heb deze Mirabox 5G van aliexpress maar daarmee ben je er nog niet. Deze zet het beeld van de iPhone om naar een analoog videobeeld maar dat moet je dan nog op je scherm krijgen.
Daarvoor heb je een set nodig als deze https://www.volvotech.eu/v70/V70-MY-2011-2014/vbb7-mc
Zonder camera zit je al op 400+ euro. Samen met de mirabox is het dan al bijna 500 euro. Ik heb mijn set tweedehands via marktplaats voor 125 euro. Beeld is redelijk, lichte verstoring maar ik vermoed dat dit komt door de goedkope/dunne videokabels tussen de Mirabox en de videointerface. Moet nog dikkere kabels proberen.
Maar ik ben er blij mee. Nu kan ik met Google en Waze Navigeren. Is toch actueler met de verkeersinfo. Ook is het een leuke gimmick om ODBC data met daskcommand op het scherm weer te geven als een Nissan GTR.