Ik snap het niet......

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
mga1600
6th Gear member

Ik heb de harde schijf met muziek bestanden die ik ‘altijd’ in mijn XC60 gebruikte nu ingeplugd in mijn XC90 liggen. Op de harde schijf staan folders met de artiesten naam, daaronder de albums en daar weer onder de nummers. Dat werkte altijd orima, maar nu Is het een onoverzichtelijke brij ..... Het lijkt wel of het nieuwe systeem het hele bestand uit elkaar rafelt en sorteert op ..... ja wist ik het maar.... componist?, uitvoerende?...in ieder geval ben ik het spoor bijster.

Om het te proberen het systeem te doorgronden heb ik een ‘test-stick’ gemaakt met maar een paar albums. Daarbij lijkt het systeem ook niet alle nummers uit een album (nu nog in mp3) te laten zien, soms maar 2 of 3 van (bijvoorbeeld) de 10 die er op staan. Hoe kan dat nou weer? Ligt dat aan de bitrate van de mp3 files - krijg ik daar met FLAC dan ook mee te maken?

Ik ga sowieso mijn harde schijf opschonen en daarbij voorzien van FLAC bestanden ipv MP3 in verband net de betere geluidskwaliteit maar zou ik enig advies (vooraf) over de meest geschikte indeling van de schijf wel erg waarderen.

Bij voorbaat dank daarvoor!
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”