Kan je mij vertellen hoe ik de mistlampen moet vervangen ?
Ik heb het natuurlijk met mijn vorige Volvo gedaan maar ik weet niet meer hoe

Volgens mij moeten de voorwielen eraf of zit ik fout.
Ik hoor het wel alvast bedankt
Ik heb de plastic omlijsting rond de mistlamp aan de voorzijde van de bumper eraf gehaald twee schroefjes los en je hebt de hele mistlamp in je handen.m1karabijn schreef: @snorremans
Kan je mij vertellen hoe ik de mistlampen moet vervangen ?
Ik heb het natuurlijk met mijn vorige Volvo gedaan maar ik weet niet meer hoe![]()
Volgens mij moeten de voorwielen eraf of zit ik fout.
Ik hoor het wel alvast bedankt
En zelfs dan is het afhankelijk van het modeljaar. Mijn MY2008 had wel inklapbare spiegels, maar niet in het menu. Kon ook niet geactiveerd worden. Was volgens mij pas standaard vanaf MY2009.WYD schreef: Nee, dat is bij de facelift pas erop gekomen. Dit kun je ook bij je spiegelbediening zien. Als je de spiegels kunt inklappen dan staat dit bij de bestuurderszijde op de spiegelbediening. Als deze functie erop zit, dan kun je in de computer aangeven of je de spiegels automatisch wilt laten inklappen bij het afsluiten van de auto.
Dat is één van de forum sponsors, VolvoTechsnorremans schreef: Er is hier iemand op het forum bezig geweest met een apparaatje wat je in de auto kon plaatsen waarmee je extra functies kon aan of uit zetten, weet ff niet meer hoe het genoemd werd en wie het was.
Hij was bezig om van allerlei Volvo's de can bus functies te ontleden, ging toen meer om de oudere Volvo's maar ik hoorde toen ook dat hij al met een V 50 bezig was.