Ik heb een v70 AWD uit 2006 en zit met het probleem dat alle functies die over de zekeringkast in de bagageruimte lopen niet meer werken. Het leek eerst alleen een probleem met centrale vergrendeling, maar ben er inmiddels achter dat het probleem ook in de elektrische raambediening van achterportieren, ruitenwisser achter, achterverlichting, etc zit. Kortom alles wat via de zekeringkast in bagageruimte loopt. Heb e.e.a. al doorgemeten, zie wel dat er spanning op de rode draad staat linksonder op de zekeringkast het is echter maar 2.8 volt, geen idee of dit goed is. Zelf had ik het idee dat het probleem misschien juist in de aarding van de kast zit, maar het is voor mij niet duidelijk hoe het bedrading schema precies loopt. Verder nog vermeldenswaardig dat de centrale vergrendeling het tussendoor nog één keer heeft gedaan, wat duidt op een los contact. Daarnaast krijg ik de service melding SKID-Service vereist, dit komt wellicht omdat de AWD functie ook via dezelfde zekeringkast loopt?
Ik ben op dit moment op vakantie in Italië en vandaag bij lokale dealer geweest, deze heeft de auto uitgelezen, maar zegt dat het hem te veel tijd kost en adviseert me om met de auto terug naar NL te gaan en daar te repareren. Probleem is echter dat ik een aanhanger mee moet nemen en elektra voor aanhanger loopt ook over deze zekeringkast. Wie o wie heeft de gouden tip om mijn probleem op te lossen?
Hoor het graag, mijn dank is groot