Onze V70 Magic Blue Pagina 4

Gebruikersavatar
Fulaks
6th Gear member
Berichten: 4306
Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
Locatie: Antwerpen

In mijn D4 GT8 heb ik gelukkig niet de problemen die Paul ondervindt. Heb er nu zo'n 85K op staan, en de auto oogt en rijdt als nieuw (na de BSR-kuur zelfs beter). De bak doet gewoon discreet en goed z'n werk, in alle omstandigheden (de schok waarvan diesel01 gewag maakt heb ik ook nog niet ervaren). Auto is trillingsvrij, geen piepjes en geen kraakjes. Echt de beste V70 die ik al heb gehad, en met 'n gemiddeld verbruik van 6,2 l/100km, ondanks mijn relatief zware voet.

Gelet op wat ik nog voor de auto zou krijgen, is het enige wijze besluit om ermee door te rijden. De nieuwe V60 T8 lokt me wel (of de V90, of de XC60), maar ik wil nog zo'n jaar of twee doorrijden en dan is er misschien wel uitzicht op een full electric Volvo die me aanstaat. Als ik daar dan nog wat langer op moet wachten, so be it.

Ik rij nog elke keer met plezier in de V70, en ik vind het nog steeds een mooie auto, zeker als ie na een verwenbeurt lekker staat te blinken. Ook na vier jaar kijk ik nog vaak om na het parkeren... Vorige week op en af naar Harlingen (vijf dagen Vlieland, heerlijk !), best een flinke ruk vanuit Antwerpen, auto zat helemaal onder de insecten en stof. Na wasbeurt zondag weer helemaal bling en daar wordt ik dus nog steeds blij van.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2759
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Wel balen Paul! Ook ik kan alle malheur die jij hebt niet plaatsen. Inmiddels ruim 125K gereden. De bak schakelt nog prima en eigenlijk valt er bar weinig (na wisseling van een deel van het boordnetwerk en het slot van de achterklep) te klagen. Op de Peugeot 406 na (2 ton mee gereden) de meest probleemloze auto uit mijn automobiele geschiedenis.

PS: ik lees hier viewtopic.php?p=1582768#real1582768 hetzelfde probleem voor wat betreft het rebooten en een mogelijke verklaring. Welliswaar een ander type entertainment maar wel opvallend.
Kennelijk kunnen onze Volvo’s beter tegen kou dan tegen hitte. Hoewel, de mijne gaf bij 49,8 graden geen krimp ...
sanco schreef:Heel nederland elektrificeren betekent minimaal een verzwaring van het hele E netwerk met een factor 10. Zie je het al voor je? ik niet!
Maak er maar een factor 25 van want we moeten met z’n allen van het gas. En uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze bij Tennet met hun handen in het haar zitten.
Laatst gewijzigd door jalex_h op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019

Huidig: XC60 Essential Fusion Red

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Gebruikersavatar
sanco
5th Gear member
Berichten: 1947
Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
Locatie: NO NL

jalex_h schreef:
sanco schreef:Heel nederland elektrificeren betekent minimaal een verzwaring van het hele E netwerk met een factor 10. Zie je het al voor je? ik niet!
Maak er maar een factor 25 van want we moeten met z’n allen van het gas. En uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze bij Tennet met hun handen in het haar zitten.
off Topic mode on:
Haha, dat kan ik 100% bevestigen. Het is gewoon onmogelijk. Ik hield het bewust nog wat positief omdat je agv betere isolatie , het toepassen van warmtepompen etc. wellicht nog een deel van de in werkelijkheid benodigde factor 15 kunt compenseren. Want het is idd zo dat je om met elektriciteit aan dezelfde Energie capciteitsvraag in de winter te kunnen voldoen (wat tot op heden beschikbaar is/was uit de combi gas en elektriciteit), dat je met een 10 keer zwaarder E-net er nog niet eens gaat komen. Daarnaast werkt het hele gasleidingennet door drukverhoging en -verlaging als een enorme buffer om de sterke schommelingen in de vraag af te vlakken over de dag / nacht heen. Een elektrisch netwerk kan dat nooit, een centrale opstarten en stoppen kost tijd en is heel slecht voor de levensduur van de turbines (dus doen we dat vooralsnog liever door het importeren van nucleaire en kolenstroom uit het buitenland). Alles tijdelijk opvangen in accu's oid is schier onmogelijk, al hangen we er ook flink wat Tesla's in.
Tevens is het zo dat ook al gaan wij binnen een paar jaar met ons allen (17 mio Nederlanders) van het gas, dat tegelijk in China 300 mio chinezen aan het gas gaan. Dichterbij huis wordt binnen de EU ook nog flink gesubsidieerd om in Duitsland en Frankrijk en Spanje heel veel nieuwe gas aansluitingen te realiseren.

Zie daar in een notendop de idioterie van het huidige Nederlandse beleid. (Ik hoop nog steeds dat er toch nog tijdig weer wat ogen opengaan) Als noorderling en slachtoffer van de bevingproblematiek ben ik ook voor een zo snel mogelijke afbouw van het gebruik van het Groningeng as, maar dan wel in een realistisch tempo en niet door te stellen dat elektriciteit de toekomst is en daar koste wat kost (wij betalen het met elkaar!) als blinde paarden in mee te gaan.

off Topic mode off.
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8509
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

Dat "bruut" terugschakelen bij gas los had ik ook met de XC70, dat was de reden dat ik de bak heb laten flushen bij GS, het is niet helemaal opgelost, maar het gebeurt ook intermittent, soms meer dan een week niks en dan weer meerdere keren per rit.

Wat me al opgevallen is dat het soms weg is als je de motor even stil legt en terug start.

Afgelopen weekend met de C70 op fietsweekend naar Valkenswaard en het met die auto nu ook een paar keer ervaren.

XC70 zit nu net boven de 180.000km, de C70 rond de 95.000km
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
V50 R
6th Gear member
Berichten: 2570
Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34

Even on topic, ik zou gewoon de v70 nog even doorrijden, afschrijving zal gigantisch zijn als je hem nu weg doet. De V40 is echt een stuk kleinere auto weet ik uit ervaring, en ik denk met kleine koters dat dat niet gaat werken. Bovendien is de afschrijving op de v40 ook weer groot, markt wordt er mee overspoeld nu volgend jaar de v40 uit de 14% bijtelling gaat lopen. En als de v70 nu nog in de fabrieksgarantie zit, gewoon die dealer nogmaals omderzoek laten doen. De Aisin automaat moet toch zonder problemen kunnen werken? Neem aan dat jij als vaste klant wel goed geholpen wordt in waddinxveen?
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Klopt V50R, afschrijving is hoog. Voornamelijk omdat de V60 zo goedkoop is en iedereen gewoon die neemt. Maar dan zit je niet op de optielijst die mijn V70 heeft. Helaas niks van meerwaarde van D3/D4 en een GT.
Ruimte van V40 weet ik, heb hem gehad, maar toen gingen we nog om de week naar Amsterdam om kids te brengen en moest ik ze weer halen met mijn auto. Nu gebeurd dat niet meer dus 1 auto kan kinderloos blijven.

Maar een zwarte V60 D5 Twin Engine? Die heeft een lekkere automaat, electra, 50% korting op wegenbelasting... en vooral fijne sportstoelen!
Auto kost 31k incl btw met 50-60k kms erop.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3971
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

Paul schreef: Klopt V50R, afschrijving is hoog. Voornamelijk omdat de V60 zo goedkoop is en iedereen gewoon die neemt. Maar dan zit je niet op de optielijst die mijn V70 heeft. Helaas niks van meerwaarde van D3/D4 en een GT.
Ruimte van V40 weet ik, heb hem gehad, maar toen gingen we nog om de week naar Amsterdam om kids te brengen en moest ik ze weer halen met mijn auto. Nu gebeurd dat niet meer dus 1 auto kan kinderloos blijven.

Maar een zwarte V60 D5 Twin Engine? Die heeft een lekkere automaat, electra, 50% korting op wegenbelasting... en vooral fijne sportstoelen!
Auto kost 31k incl btw met 50-60k kms erop.
Een witte en een zwarte. Dat staat goed op de oprit!
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ja dat is natuurlijk wel beetje stom twee V60's maar ze zijn wel heel leuk :)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3734
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Ik lees hier dat de afschrijving op een V70 hoog is. Ik dacht juist dat ze tamelijk waardevast zijn m.n. Polar+ en Inscription modellen. V70 en XC70 zijn in het Noorden ongekend populair.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ja dat was van te voren wel gezegd ja, daarom heb ik ook die overstap gemaakt. Maar de hele dieselmarkt is ingestort en rij ik er nog 30.000km mee dan is hij zeker 15k minder waard. Bijzonder!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21203
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Paul schreef: Ja dat is natuurlijk wel beetje stom twee V60's maar ze zijn wel heel leuk :)
Die V70 is wel heul makkelijk met vakantie natuurlijk.
Jij hebt natuurlijk bijkomend probleempje dat je niet heel content bent met de V70 op technische gebied, maar wanneer hij het goed doet dan is het wel een heerlijke auto.
Vandaag heb ik kennis mogen maken met monteurs logica.
De krakende ondertrein is natuurlijk niet iets waardoor je de auto niet kan rijden...neen dat klopt maar denk je dat de ingenieurs zoveel werk hebben gedaan om de auto stil te krijgen om vervolgens een krakend onderstel te hebben. :(
Het mooiste leder, met de meest lekkere optie’s en dan een krakend onderstel bij het inveren....
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ja dat is ook erg zuur! Hij is zeker van binnen lekker stil, van buiten is het een 20 jaar oude Passat diesel.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5302
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

Paul schreef: Ja dat is natuurlijk wel beetje stom twee V60's maar ze zijn wel heel leuk :)
Ben je al op pad geweest in een nieuwe V60 ?
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Nee had gisteren geen tijd verder, heb alleen even de V60 kunnen uitlezen bij de garage omdat hij niet startte. Maar er moet behoorlijk wat geld bij voor zo'n V60.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3734
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Ik houd wel van dat bonkige gediesel. Op dit moment heb ik mijn 45 jaar oude klassieke diesel van stal gehaald. Dat nagelen na koude start klinkt fantastisch om half zeven 's ochtends en galmt zo lekker door de straat.

Rustig en met beleid warm rijden maakt elke diesel op termijn stil. Is mij zelfs gelukt met een 1.9TDI Audi A4.

15k vanaf nu op jouw 2 jaar oude V70 afschrijven als je er 30.000km bij op zet lijkt me overdreven. De olieprijs gaat de komende jaren flink stijgen. Richting de 100 - 200 dollar per vat zo is de verwachting. Als electrisch rijden zijn grootse belofte niet waar maakt dan worden Euro6 diesels weer populair.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5302
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

Paul schreef: Nee had gisteren geen tijd verder, heb alleen even de V60 kunnen uitlezen bij de garage omdat hij niet startte. Maar er moet behoorlijk wat geld bij voor zo'n V60.
Ik heb een goede 500 km in de nwe V60 gereden en vind het de prettigst rijdende Volvo die er nu te koop is, tenzij je met veel mensen op pad bent lekkerder dan een een XC90 T8 met luchtvering....
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21203
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Ik ga zaterdag proberen om 1 mee te krijgen..
Laatst gewijzigd door diesel01 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Goed te horen Niels en ja zoals je weet speelt het al langer om beide in te ruilen voor 1 V60 T8 en dan een C30tje erbij.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33125
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Even stil geweest hier, maar ik zit natuurlijk nooit stil.

V70 staat momenteel lekker te slapen bij Hooftman en ik heb sinds gisteren even een demo te leen. Een heerlijke V60 T5. En wat is dat genieten, meteen vermogen bij een rotonde, geen irritante start/stop dat gaat gewoon soepel met een benzine.
Heerlijk stil en lekker veel ruimte op de achterbank, jongste dochter moest wel wennen die wilde gewoon terug met mama auto...

Maar goed de oudste kon het goed overbrengen dat we die auto maandag weer hebben.
De dames hebben genoten van Apple Car Play en dat alle liedjes van Kinderen van Kinderen en wielen van de bus goed klonken en dat papa snel kon zappen.

Kinderwagen zit erin, moet zeggen het past, maar niet onder het zeil zoals bij de V70. Elektrische achterklep heeft ook hier een gebruiksaanwijzing die ik niet snap, maar gelukkig andere ook niet, maar met afstandsbediening gaat hij wel open. Overigens begrijp ik nu waarom het advies KEYLESS is... want ja je gebruikt dat natuurlijk niet in de auto meer om te starten, maar dan heb je automatisch ook die sleutel niet in je hand. Dus snap ik.
Over de sleutel, man man, wat zijn we verder in de wereld en wat is vooruitgang? Nou een 3x zo grote sleutel ik blijf het bijzonder vinden en was het al bijna vergeten van de V90/XC60 maar goed deze heeft dat natuurlijk ook.

Maar wat is het idee, de Financial Lease op de V70 loopt af in Maart dus ik heb eindelijk gewoon een reden naast alle dingen die we hier hebben meegemaakt.

Long story short, ik had een offerte voor een zwarte T5 en T8, maar mijn vrouw wil een witte :)
En ik denk dus dat ik misschien wel eentje ga bestellen, witte R-Design, Intellisafe, Audio Line met HK. Elektrische stoel met geheugen (en misschien ook die andere stoel).
upgrade naar full leather. De normale LED lampen met koplampsproeiers (full led duurt het nog langer de levertijd).
De standaard wielen eronder en hopelijk met winterbanden, dan voor de zomer de 20inch polestars of 20inch R-Designs, maar die wielen heten nu allemaal heel gek dus nog geen idee welke :)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3971
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

Paul schreef: Even stil geweest hier, maar ik zit natuurlijk nooit stil.

V70 staat momenteel lekker te slapen bij Hooftman en ik heb sinds gisteren even een demo te leen. Een heerlijke V60 T5. En wat is dat genieten, meteen vermogen bij een rotonde, geen irritante start/stop dat gaat gewoon soepel met een benzine.
Heerlijk stil en lekker veel ruimte op de achterbank, jongste dochter moest wel wennen die wilde gewoon terug met mama auto...

Maar goed de oudste kon het goed overbrengen dat we die auto maandag weer hebben.
De dames hebben genoten van Apple Car Play en dat alle liedjes van Kinderen van Kinderen en wielen van de bus goed klonken en dat papa snel kon zappen.

Kinderwagen zit erin, moet zeggen het past, maar niet onder het zeil zoals bij de V70. Elektrische achterklep heeft ook hier een gebruiksaanwijzing die ik niet snap, maar gelukkig andere ook niet, maar met afstandsbediening gaat hij wel open. Overigens begrijp ik nu waarom het advies KEYLESS is... want ja je gebruikt dat natuurlijk niet in de auto meer om te starten, maar dan heb je automatisch ook die sleutel niet in je hand. Dus snap ik.
Over de sleutel, man man, wat zijn we verder in de wereld en wat is vooruitgang? Nou een 3x zo grote sleutel ik blijf het bijzonder vinden en was het al bijna vergeten van de V90/XC60 maar goed deze heeft dat natuurlijk ook.

Maar wat is het idee, de Financial Lease op de V70 loopt af in Maart dus ik heb eindelijk gewoon een reden naast alle dingen die we hier hebben meegemaakt.

Long story short, ik had een offerte voor een zwarte T5 en T8, maar mijn vrouw wil een witte :)
En ik denk dus dat ik misschien wel eentje ga bestellen, witte R-Design, Intellisafe, Audio Line met HK. Elektrische stoel met geheugen (en misschien ook die andere stoel).
upgrade naar full leather. De normale LED lampen met koplampsproeiers (full led duurt het nog langer de levertijd).
De standaard wielen eronder en hopelijk met winterbanden, dan voor de zomer de 20inch polestars of 20inch R-Designs, maar die wielen heten nu allemaal heel gek dus nog geen idee welke :)
Wil je de upgrade naar de Inscription stoelen?
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”