Zie de hieronder de foto's van de auto:

Kan officieel ook alleen icm Four-C. Als accessoire technisch mogelijk maar wordt niet aangeraden.NielsPHEV schreef: Ik vond de V60 op 20" zonder fourc net iets te hobbelig op korte oneffenheden en zou ook voor 17 of 18" gaan
Bij welk premium automerk krijg je standaard een lederen sleutel?v60new schreef:
Nogmaals had ik liever iets minder beenruimte achter (bizar veel) in ruil voor een iets diepere koffer, en wat kleine verbeterpuntjes (sleutel, koeling dashboardkastje, onthouden rij modus bij nieuwe start, parkeersensor voor). Motor, versnellingsbak, uiterlijk en comfort zijn echt top. Het is een klein stapje naar echt premium en daarom zo jammer dat een aantal kleine dingetjes net niet top zijn.
Volvo on call app werkt overigens ook geweldig. Lekker voorkoelen met dit weer.
Remmen van de benzineversies zijn groter. Dus voor de T-uitvoeringen minimaal 18 inch benodigd.Risrael schreef: Zie nu pas dat de D4 momentum 17 inch velgen heeft maar de T5 momentum 18 inch velgen heeft. Waarom?
..ben zelf ook een fan van blauw. Bij de configurator lijkt Denim Blue veel lichter dan op deze foto's. Hoe ziet het er 'echt' (op straat) uit? (zelf nog niet gezien).v60new schreef: Mooi ik heb ongeveer dezelfde uitvoering. Is dit Denim Blue? Want die kleur ziet er echt COMPLEET anders uit afhankelijk van het licht. Prachtige kleur is het. Heb ook dezelfde velgen, zien er in het echt stuk beter uit dan op de foto's.
Veel plezier ermee!
..ben zelf ook een fan van blauw. Bij de configurator lijkt Denim Blue veel lichter dan op deze foto's. Hoe ziet het er 'echt' (op straat) uit? (zelf nog niet gezien).v60new schreef: Mooi ik heb ongeveer dezelfde uitvoering. Is dit Denim Blue? Want die kleur ziet er echt COMPLEET anders uit afhankelijk van het licht. Prachtige kleur is het. Heb ook dezelfde velgen, zien er in het echt stuk beter uit dan op de foto's.
Veel plezier ermee!