Beste Forum leden,
Dit is mijn eerste bericht. Aangezien ik niet achter het probleem kan komen van het haperen van de centrale vergrendeling van mijn Volvo V50 uit 2004 vraag ik jullie om hulp.
Zo nu en dan krijg ik de auto niet open met de AB (aantal keer per week)
- dit gebeurd voornamelijk in de ochtend wanneer het nog wat fris /vochtig is buiten
- ook met de reserve sleutel
- batterijen al vervangen
- stekkers in CEM bij voeteneind bijrijder ook al gecheckt of ze los zitten maar dit is niet het geval.
afgelopen jaar heb ik wel last gehad van een verstopte airo afvoer waardoor de auto aan de rechterzijde onder water kwam te staan. dit heb ik verholpen en het vocht is nu de auto uit. Wel merk ik dat de autoradio zo nu en dan niet goed functioneert; geluid valt weg en er is geen andere zender te kiezen. wellicht heeft dit alles te maken met het eerdere vocht probleem?
of kan dit te maken hebben met de ontvanger van de centralevergrendeling? waar zit de ontvanger eigenlijk? in de portieren?
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. hier zullen mijn buren ook blij mee zijn, aangezien ik het alarm van de auto nu regelmatig af laat gaan vroeg in de ochtend om de auto in te komen.