CD wisselaar S40 geeft geen geluid

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Bart027
Starter

Goedenmiddag beste volvo liefhebbers,

Mijn Volvo S40 heeft sinds vandaag ineens problemen met het geluid. Ik heb High Performance Audio installatie met CD wisselaar. Mijn radio doet het nog, als ik een cd aanzet heb ik ineens geen geluid meer. Op het schermpje zie ik dat het nummer word afgespeeld. Klik ik vervolgens weer op FM dan heb ik gewoon weer geluid.

Heeft iemand hier iets vergelijkbaars meegemaakt? Of weet iemand hier hoe ik het probleem kan verhelpen?

Ik hoor graag van jullie.

Bart
snorremans
5th Gear member

Met alle CD,s ?
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Bart027
Starter

Er zitten 6 CD's in, zowel orginele als gekopieerde CD's allen deden het naar behoren hiervoor. Ik kan de CD's gewoon wisselen, en ze rejecten etc. Dit alles werkt gewoon, alleen het geluid is gestopt.
Bart027
Starter

Bart027 schreef: Goedenmiddag beste volvo liefhebbers,

Mijn Volvo S40 heeft sinds vandaag ineens problemen met het geluid. Ik heb High Performance Audio installatie met CD wisselaar. Mijn radio doet het nog, als ik een cd aanzet heb ik ineens geen geluid meer. Op het schermpje zie ik dat het nummer word afgespeeld. Klik ik vervolgens weer op FM dan heb ik gewoon weer geluid.

Heeft iemand hier iets vergelijkbaars meegemaakt? Of weet iemand hier hoe ik het probleem kan verhelpen?

Ik hoor graag van jullie.

Bart
Goedemorgen,

Een dag na mijn bovenstaande melding functioneerde de CD wisselaar ineens weer. Ik heb er inmiddels weer een aantal km's mee gereden maar helaas vanochtend had ik ineens geen geluid meer :(. Hij blijft afspelen, hij kan blijven wisselen, uitwerpen, inslikken etc. Er zitten 6 CD's die het voorheen gewoon allemaal deden. Radio werkt ook gewoon nog niet.

Ik had al op het forum gezocht maar kom voornamelijk volvo rijders tegen waarbij de gehele High Performance sound het niet meer doet. Bij mij dus alleen de CD wisselaar.

Iemand ervaring of een idee wat het zou kunnen zijn ??

Thanks,

Bart
Rinootje
4th Gear member

Controleer of de kabels goed vastzitten op de achterkant van je radio en op je CD-wisselaar. Dit lijkt sterk op een slechte verbinding.
Mazda CX-30 SkyActive-X Takumi (MY2025)
Volvo V40 T5 Inscription (MY2017) Polestar
VW Scirocco 2.0 Tsi (MY2011)
Bart027
Starter

Rinootje schreef: Controleer of de kabels goed vastzitten op de achterkant van je radio en op je CD-wisselaar. Dit lijkt sterk op een slechte verbinding.
Ik zal het binnenkort even controleren idd, had ik nog niet eens aan gedacht. Thanks. :-)
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”