Mvg, Frans
Als je de assen vrij van de grond laat draaien (met draaiende motor) raakt de dtsc in de war door het onderlinge snelheidsverschil van de assen. Zodra de wielen weer op de grond staan is dat snelheidsverschil opgeheven en de dtsc weer gerustgesteld en wordt de melding opgeheven.snorremans schreef: Kun je de Anti Skid melding niet met de read knop wissen en blijft deze melding dan weg ? Ik heb toen ik van de remschijven de randjes weg had geslepen ( met draaiende motor en wielen ) had hierna een Anti Skid melding en heb deze weg gedrukt met de read knop en is hierna weg gebleven.
Oke, ik kijk het nog even aan als het erger wordt kan ik dat ook eerst proberen, toch een duur ding die SASedraket schreef: Heb dat zelf ook gehad met warm weer Johan. Bij erg warm weer altijd de melding stuurhoeksensor en uitvallen meedraaiende koplampen en dstc.
Uiteindelijk zelf opgelost door de sensor uit elkaar te halen en de solderingen opnieuw te doen, deze scheuren na verloop van tijd. Nooit meer een storing gehad in de 2 jaar erop.
Ik zie ze gewoon op mijn pc hoor.Johan s60 schreef: Jammer dat de foto's zijn weggevallen (denk forum crash), maar vandaag toch weer de melding voorbij zien komen met flink naar links sturen.
Dus ga dat solderen eerst eens een keer proberen, nieuw kan altijd nog.