Problemen met rijlogboek

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
-KJ-
5th Gear member
Berichten: 1174
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Sinds een aantal dagen komen de ritgegevens niet meer binnen via de On Call-app en ook staat de auto op de kaart nog steeds op de plek waar de laatste rit van toen is geëindigd. Kilometerstand, totaalverbruik en status van de sloten, portieren en ramen worden nog wel ge-update. Ik heb al contact gehad met de OnCall-dienst via de knop in de auto en die zien geen problemen. De auto staat volgens hun gegevens gewoon op de plek waar hij werkelijk is. Op hun advies ben ik uit de app uitgelogd en heb ik deze verwijderd en weer geïnstalleerd, maar de ritgegevens blijven weg. Heeft er iemand soortgelijke ervaringen en eventueel een oplossing?
Laatst gewijzigd door -KJ- op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1194
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Probeer eens de cache van je app te wissen op je telefoon. Misschien dat dat helpt?
Nu: V60 T6 MY2024 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Gebruikersavatar
sbv
6th Gear member
Berichten: 4320
Lid geworden op: 30.11.2004 - 20:47
Locatie: Nieuwerbrug a.d Rijn

Hier exact zelfde probleem. Bij mij sinds afgelopen donderdagochtend. Tot op heden nog geen oplossing voor gevonden.


viewtopic.php?t=79736

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Gebruikersavatar
-KJ-
5th Gear member
Berichten: 1174
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Vandaag bij de dealer geweest. Alles staat goed in de systemen en de auto is ook OK. Nieuwe pincode gekregen maar het lukt nog steeds niet om de auto aan de app te koppelen. Oplossing (?): de komende dagen blijven proberen.
Gebruikersavatar
sbv
6th Gear member
Berichten: 4320
Lid geworden op: 30.11.2004 - 20:47
Locatie: Nieuwerbrug a.d Rijn

Blijven proberen is denk ik het enigste. Ik ben niet bij dealer geweest maar heb zelf de auto uitgelezen en kon niets vinden. via diagnose van oncall app ook geen problemen. De app op Windows 10 geïnstalleerd en daar zelfde probleem. Telefoon kan ik dus uitsluiten als probleem. Blijft naar mijn idee over dat er iets van Volvo zelf niet lekker loopt bij een deel van de SIM kaarten in de auto's. Het vreemde is dan wel weer dat de rest van de functies wel werken. Kortom ik weet het even niet meer

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Gebruikersavatar
Jeroen
5th Gear member
Berichten: 1585
Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
Contacteer:

Het is geen algemeen probleem, hier werkt alles zoals het hoort.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...

Fototopic - Website fotografie - Facebook
V50 R
6th Gear member
Berichten: 2570
Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34

Hier werkt ook alles naar behoren.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”