Problemen met rijlogboek
- -KJ-
- 5th Gear member
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22
Sinds een aantal dagen komen de ritgegevens niet meer binnen via de On Call-app en ook staat de auto op de kaart nog steeds op de plek waar de laatste rit van toen is geëindigd. Kilometerstand, totaalverbruik en status van de sloten, portieren en ramen worden nog wel ge-update. Ik heb al contact gehad met de OnCall-dienst via de knop in de auto en die zien geen problemen. De auto staat volgens hun gegevens gewoon op de plek waar hij werkelijk is. Op hun advies ben ik uit de app uitgelogd en heb ik deze verwijderd en weer geïnstalleerd, maar de ritgegevens blijven weg. Heeft er iemand soortgelijke ervaringen en eventueel een oplossing?
Laatst gewijzigd door -KJ- op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Risrael
- 5th Gear member
- Berichten: 1194
- Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
- Locatie: Land van Maas en Waal
Probeer eens de cache van je app te wissen op je telefoon. Misschien dat dat helpt?
Nu: V60 T6 MY2024 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
- sbv
- 6th Gear member
- Berichten: 4320
- Lid geworden op: 30.11.2004 - 20:47
- Locatie: Nieuwerbrug a.d Rijn
Hier exact zelfde probleem. Bij mij sinds afgelopen donderdagochtend. Tot op heden nog geen oplossing voor gevonden.
viewtopic.php?t=79736
viewtopic.php?t=79736
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- -KJ-
- 5th Gear member
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22
Vandaag bij de dealer geweest. Alles staat goed in de systemen en de auto is ook OK. Nieuwe pincode gekregen maar het lukt nog steeds niet om de auto aan de app te koppelen. Oplossing (?): de komende dagen blijven proberen.
- sbv
- 6th Gear member
- Berichten: 4320
- Lid geworden op: 30.11.2004 - 20:47
- Locatie: Nieuwerbrug a.d Rijn
Blijven proberen is denk ik het enigste. Ik ben niet bij dealer geweest maar heb zelf de auto uitgelezen en kon niets vinden. via diagnose van oncall app ook geen problemen. De app op Windows 10 geïnstalleerd en daar zelfde probleem. Telefoon kan ik dus uitsluiten als probleem. Blijft naar mijn idee over dat er iets van Volvo zelf niet lekker loopt bij een deel van de SIM kaarten in de auto's. Het vreemde is dan wel weer dat de rest van de functies wel werken. Kortom ik weet het even niet meer
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Jeroen
- 5th Gear member
- Berichten: 1585
- Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
- Contacteer:
Het is geen algemeen probleem, hier werkt alles zoals het hoort.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
Fototopic - Website fotografie - Facebook
Fototopic - Website fotografie - Facebook