Hallo, ik ben Dennis en sinds kort eigenaar van een S60 T5. Heb mijn exemplaar ingevoerd vanuit Duitsland met 198000km op de klok. Distributie en turbo zijn net vervangen bij Volvo garage evenals de remmen. Heb er nog niet zo veel mee kunnen rijden helaas ivm invoeren naar België wat toch helaas wat langer duurt dan gedacht. Maar de stukjes die ik er al mee heb kunnen rijden waren geweldig. Wat een comfortabele wagen met meer dan genoeg vermogen. Momenteel zijn de plannen eerst eens even rustig gewend te raken aan de auto en hem op den duur misschien nog te chippen. Een andere uitlaat staat ook zeker op de planning en natuurlijk als er nog wat geld overblijft nog een setje van die mooie Pegasus velgen. Foto komt er zo snel mogelijk aan even uitzoeken hoe dat zit
Laatst gewijzigd door S60t5be op 01.01.1970 - 01:00, 4 keer totaal gewijzigd.
Misschien nog een leuk extra heb me ook al een Obd2 uitleesapparaatje besteld een Elm 327 mini en torque pro app met racedashboard. Erg fijn in gebruik en voor maar 20 euro geen weggegooid geld (7euro voor het apparaatje en 13 euro aan software. Gelukkig zelf geen fouten bij het uitlezen maar bij moeders wagen eens even getest ivm fouten die niet weg te krijgen zijn en dan krijg je zelfs meteen een linkje naar een site met wat extra uitleg. Zeker een aanrader!
Welkom op het forum! Mooie kleur auto, zie je niet zo heel veel. Met deze kilometerstand kan je nog jaaaaren rijden.
Vind deze velgen mooier staan dan Pegasus. Daar rijdt iedereen al mee......