Dynaudio woofers

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Rik Tuin
2nd Gear member

Ik heb twee originele Dynaudio woofers op de kop getikt voor achter de rugleuning van mijn C70 cabrio uit 2004. Ik wilde ze vanmiddag installeren, maar ze krijgen geen signaal. Bedrading ligt er wel. Betreft de uitvoering met 4x100 watt versterker.

Wie weet waarom ik geen signaal op de speakers heb?
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Zou de auto misschien aan de computer moeten om te vertellen dat er extra speakers zijn gemonteerd? Dingen van vergelijkbare strekking zie ik wel vaker voorbijkomen.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Rik Tuin
2nd Gear member

Ik heb inmiddels ontdekt dat wagens die standaard met deze luissprekers zijn uitgerust, een schakelaar op de middenconsole achter hebben weaarmee de speakers kunnen worden aan- of uitgeschakeld. Bij mij zit op die plaats een plaatje. Als je dat loswipt, zit er achterop dat plaatje een stekker met vier draden. De bedrading ligt er dus, de schakelaar mist.

De vraag is nu waar ik de juiste schakelaar kan krijgen of welke draden doorverbonden dienen te worden.
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

De dealer zou je meer kunnen vertellen over die schakelaar. En maar direct kopen ook.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Rik Tuin
2nd Gear member

Dank, ik hoop hem nog uit de auto te kunnen halen waar de speakers uit gehaald zijn.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”