Wisten we al natuurlijk, maar leuk om bevestigd te zien.
https://www.businessinsider.nl/auto-vei ... g-bpm-mrb/
CPB wil gevaarlijke auto’s zwaarder belasten – fijn voor Volvo
- TonH53
- 4th Gear member
- Berichten: 553
- Lid geworden op: 20.02.2018 - 09:14
- Locatie: Barendrecht
1989 440 XV-87-GX
1992 440 FX-TJ-03
2000 S40 15-GB-LL
2005 S60 69-PX-NH
2013 V40 Cross Country 87-ZXR-5
2018 XC40 T4 Inscription SR-297-G
2019 V40 T3 R-Design H-230-NJ
2021 XC40 P8 met (bijna) alle opties
2024 EX30 SMER
2025 Polestar 4 (Pilot en Plus)
1992 440 FX-TJ-03
2000 S40 15-GB-LL
2005 S60 69-PX-NH
2013 V40 Cross Country 87-ZXR-5
2018 XC40 T4 Inscription SR-297-G
2019 V40 T3 R-Design H-230-NJ
2021 XC40 P8 met (bijna) alle opties
2024 EX30 SMER
2025 Polestar 4 (Pilot en Plus)
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Wel grappig dat dit bericht wordt gepubliceerd kort nadat verzekeraars berichtten dat de auto’s met veel hulpsystemen juist méér schade maken...
Het lijkt me overigens een lastig uitvoerbaar voorstel.
Met de oude BPM regeling, die op de prijs van de auto was gebaseerd, nog wel te doen. Dan maak je veiligheid verhogende opties BPM vrij.
Het lijkt me overigens een lastig uitvoerbaar voorstel.
Met de oude BPM regeling, die op de prijs van de auto was gebaseerd, nog wel te doen. Dan maak je veiligheid verhogende opties BPM vrij.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- TonH53
- 4th Gear member
- Berichten: 553
- Lid geworden op: 20.02.2018 - 09:14
- Locatie: Barendrecht
De uitkomst van de NCAP-test zou hierbij bepalend kunnen zijn.Marcnij schreef: Wel grappig dat dit bericht wordt gepubliceerd kort nadat verzekeraars berichtten dat de auto’s met veel hulpsystemen juist méér schade maken...
Het lijkt me overigens een lastig uitvoerbaar voorstel.
Met de oude BPM regeling, die op de prijs van de auto was gebaseerd, nog wel te doen. Dan maak je veiligheid verhogende opties BPM vrij.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen schade (verzekeraars) en letsel (NCAP).
1989 440 XV-87-GX
1992 440 FX-TJ-03
2000 S40 15-GB-LL
2005 S60 69-PX-NH
2013 V40 Cross Country 87-ZXR-5
2018 XC40 T4 Inscription SR-297-G
2019 V40 T3 R-Design H-230-NJ
2021 XC40 P8 met (bijna) alle opties
2024 EX30 SMER
2025 Polestar 4 (Pilot en Plus)
1992 440 FX-TJ-03
2000 S40 15-GB-LL
2005 S60 69-PX-NH
2013 V40 Cross Country 87-ZXR-5
2018 XC40 T4 Inscription SR-297-G
2019 V40 T3 R-Design H-230-NJ
2021 XC40 P8 met (bijna) alle opties
2024 EX30 SMER
2025 Polestar 4 (Pilot en Plus)
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21718
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
NCAP-test bepalend? Nooit niet! De Fransen maken hun auto's dusdanig dat ze aan die test voldoen. Maar omrollen of van achteren aangereden worden wordt daar niet getest in Frankrijk, in Zweden wel.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]