+1..Blue-Eyes schreef: Klinkt als typisch Mudde en Kok![]()
om even de vooroordelen van de andere hier weg te nemen..
Keurig bedrijf en top service.
+1..Blue-Eyes schreef: Klinkt als typisch Mudde en Kok![]()
Praat ff met Alwin...... Die heeft voetbalvelden in Zweden vol zien staan met auto's voorzien van Zweedse nummerplaten in de type's V60/V90/XC60. Auto's die (relatief)kort op de weg hebben gelopen en ingezet zijn als rentals of als company cars. Aan de staat van de auto moet je kunnen zien of het er meer zijn of niet. Steenslag/Bestuurderstoel/Voorruit.... Ik zou me er niet te druk om maken.diesel01 schreef: Dank je wel!
Lees elders op het forum toestanden over km tellers die teruggedraaid zijn...deze heeft in 2 jaar (nov 2016) 18k gelopen wat natuurlijk uitzonderlijk weinig is, gemiddeld 9k per jaar.
Sta in dubio of ik Schaap in Emmeloord moet bellen om hem uit te laten lezen, het zou jammer wezen dat er 30k meer op staat.
Pcies.Paul schreef: Maar auto's bij Muddekok terug gedraaid? Of auto's uit bepaalde landen?
Zijn gewoon veel ex Volvo Company cars, maar ook ex rentals die voor langere tijd aan 1 persoon zijn toegewezen, daarna op een parkeerterrein hebben gestaan.
Absoluut niets over kunnen vinden!Paul schreef: Maar auto's bij Muddekok terug gedraaid?