tablet valt zomaar uit

De Nieuwe XC60
pitteken2
2nd Gear member

Ik dacht dat dit forum er was om elkaar te helpen, niet om elkaar af te breken. Het topic is inderdaad tablet issues en niets anders. Week 48 is een software update en niets anders. Wie dezelfde problemen ervaart kan er door mijn bevraging bij Volvo ook iets aan doen door deze informatie te delen. Dat is toch t doel, niet?

Persoonlijk zou ik t fijn vinden dat er alleen objectieve vaststellingen, feiten en oplossingen worden gepost. Al de rest kan achterwege blijven. Daar heb ik persoonlijk helemaal niets aan en vind ik eigenlijk zelfs een beetje mens onwaardig. Meningsverschillen bestaan maar je moet er elkaars kop niet voor afbijten.

Wat mij betreft kan er een slotje of zo op deze discussie want dit is naar mijn mening niet de bedoeling, zelfs ongepast.

Bedankt voor de wel hulpvolle reacties en tot in een volgend topic
XC 60 t8 R design electric silver metallic my2018
Intellisafe pro pack - Versatility pack - Sensors navigation pack + Volvo on Call - Luchtvering four c - 21’ R design velgen - Zwarte kappen buitenspiegels -Wegklapbare trekhaak

Verwacht juni 2022: xc40 my23 p8 twin ultimate - full option - kleur sage groen

V40 2013 summum D2 powershift
V50 2009 momentum 2.0d powershift
480 turbo 1988
jvov60
4th Gear member

​Excuses voor het vervuilen van je onderwerp. Mijn vraag was onschuldig bedoeld, maar ik snap dat sommigen dit zien als stoken en in het verkeerde topic.
Ik heb moeite om te communiceren met sommige Volvo 1.0 adepten die in mijn ogen blind zijn van de liefde.​ Die moeite blijkt ook nog wederzijds.

On topic: sinds ik automatisch kaart-updates weer heb uitgezet is het scherm nie​t​ meer uitgevallen.
Er lijkt dus een verband. USB muziek + downloaden = ​grote ​kans op​ herhaalde​ scherm uitval.
Nu ik dit weet heb ik er geen last meer van, maar het is mooi dat er een update komt van Volvo.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”