heb liever wat meer ruimte voor andere dingen dan bv. Turkije (waar ik sowieso niet met de auto heen ga

thanks!
Handleiding al gelezen?liquid_force schreef: weet iemand toevallig hoe ik een bepaalde regio kan deinstalleren op de Sensus Connect in mijn S90 (MY2018)?
heb liever wat meer ruimte voor andere dingen dan bv. Turkije (waar ik sowieso niet met de auto heen ga)
thanks!
natuurlijk! en daar staat het niet in ...Schorpioen schreef:Handleiding al gelezen?liquid_force schreef: weet iemand toevallig hoe ik een bepaalde regio kan deinstalleren op de Sensus Connect in mijn S90 (MY2018)?
heb liever wat meer ruimte voor andere dingen dan bv. Turkije (waar ik sowieso niet met de auto heen ga)
thanks!
Ik zou het echt niet weten of dat kan Ja of Nee..... Wellicht de dealer.....liquid_force schreef: Niemand?
Wat kan je nu zelf op de vrijgekomen ruimte zetten?liquid_force schreef: vandaag bij de dealer geweest ... die hebben de hele "Here" Navigatie moeten resetten en daarna de gewenste regio's opnieuw geïnstalleerd ... Blijkbaar kun je als gebruiker niets de-installeren in het navi-deel.
de 200Gb voor de Navi zat 97% vol![]()