Tijdje weggeweest maar weer een Volvo
- snorremans
- 5th Gear member
Ziet er goed uit, waarom niet gelijk een elektrisch verstelbare stoel er in gemonteerd ?
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Tethys 17 inch,
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
-
- 4th Gear member
Aan gedacht maar daar zat een forse prijs aan vast.
De set die er in zat was ook handmatig dus heb ik het zo gelaten.
De set die er in zat was ook handmatig dus heb ik het zo gelaten.
Volvo V70 R=Design D4
-
- 4th Gear member
Ik heb even een vraagje over de rails op mijn Volvo.
Inmiddels is de auto aardig veranderd en krijg goede kritieken maar vaak komt de vraag waarom haal je de dak rails er niet af?
Mijn vraag is dan ook moet ik het doen of niet en zo ja heb ik ook afdek kapjes nodig en waar kan ik die kopen?
Inmiddels is de auto aardig veranderd en krijg goede kritieken maar vaak komt de vraag waarom haal je de dak rails er niet af?
Mijn vraag is dan ook moet ik het doen of niet en zo ja heb ik ook afdek kapjes nodig en waar kan ik die kopen?
Volvo V70 R=Design D4
-
- 5th Gear member
Mijn vorige V50 had geen dakrails en dat leek ook wel strak, maar vind het toch wel passen bij een station dus lekker laten zitten zou ik zeggen.
Mocht je ze toch verwijderen, volgens mij zijn er geen kapjes, je koopt dan nieuwe strippen voor in de railgoot die dan in kleur gespoten moeten worden.
Mocht je ze toch verwijderen, volgens mij zijn er geen kapjes, je koopt dan nieuwe strippen voor in de railgoot die dan in kleur gespoten moeten worden.
V40 T2 Nordic+
- snorremans
- 5th Gear member
Zijn geen afdekkapjes maar er moet een nieuwe daklijst op, weet niet of deze op auto kleur te bestellen zijn.
Je kan ook kijken of er iemand met dezelfde kleur auto dakrails wil hebben, dan je een ruiling doen.
Je kan ook kijken of er iemand met dezelfde kleur auto dakrails wil hebben, dan je een ruiling doen.
Laatst gewijzigd door snorremans op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Tethys 17 inch,
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Tethys 17 inch,
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
-
- 4th Gear member
@ sequence
Ik laat het lekker zo heb geen zin om kosten te maken met nieuwe strips en het spuiten en net wat je zegt ze horen bij een stationcar.
@Snorremans voor een ruiling is de kans heel klein deze kleur kom je niet vaak tegen.
Ik laat het lekker zo heb geen zin om kosten te maken met nieuwe strips en het spuiten en net wat je zegt ze horen bij een stationcar.
@Snorremans voor een ruiling is de kans heel klein deze kleur kom je niet vaak tegen.
Volvo V70 R=Design D4
-
- 2nd Gear member
Persoonlijk zou ik de rails laten zitten. Horen gewoon op een v50! Je kunt ze wel in dezelfde kleur spuiten als je spiegelkappen. Zo zitten ze bij mij ook op de titanium grey edition.
Mvg, Frans
Mvg, Frans

Ex: Volvo V70 Bifuel 2002 comfortline
Nu: Volvo V50 T5 Summum Geartronic (premium audio -RTI -17 inch Spartacus -leer -Xenon -Vialle Lpi -ecu spacer-blokjesgrille etc.)
Nu: Volvo V50 T5 Summum Geartronic (premium audio -RTI -17 inch Spartacus -leer -Xenon -Vialle Lpi -ecu spacer-blokjesgrille etc.)
-
- 4th Gear member
Leuke dag vandaag hoor.
Wil ik weg met de auto en denk verrek wat is dat nou?
Heel mijn linkerbuitenspiegel aan baklappen.
Bij navraag is het zaterdagavond gebeurt doordat onze 30 knuffel marokaantjes die hier altijd bivakeren ruzie met elkaar kregen en lekker keihard tussen de geparkeerde auto's liepen.
Natuurlijk aangifte gedaan maar heb niet het idee dat daar wat mee gaat gebeuren.
Wij hebben hier een wijkagent die is zo suf als zijn dienst om is moet hij naar huis bellen om te vragen welk nummer hij woont

Weet iemand toevallig wat dat gaat kosten?
Wil ik weg met de auto en denk verrek wat is dat nou?
Heel mijn linkerbuitenspiegel aan baklappen.
Bij navraag is het zaterdagavond gebeurt doordat onze 30 knuffel marokaantjes die hier altijd bivakeren ruzie met elkaar kregen en lekker keihard tussen de geparkeerde auto's liepen.
Natuurlijk aangifte gedaan maar heb niet het idee dat daar wat mee gaat gebeuren.
Wij hebben hier een wijkagent die is zo suf als zijn dienst om is moet hij naar huis bellen om te vragen welk nummer hij woont

Weet iemand toevallig wat dat gaat kosten?
Volvo V70 R=Design D4
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
Balen man die vernielzicht, die spiegel heeft wel meer dan een tikkie gehad...
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
-
- 4th Gear member
Bij Rima 125 euro ben benieuwd wat de spiegel nieuw kost bij de dealer.
Enig idee?
Enig idee?
Volvo V70 R=Design D4
-
- 4th Gear member
Inmiddels weer thuis na een ritje van 300 km
Vanmorgen de forum sponsor R&D Carparts gebeld voor een linkerbuitenspiegel chassis nr doorgeven groenlicht voor de juiste spiegel maar helaas was het niet de juiste spiegel.
Dus ff naar Auto Rima gereden en die hadden de juiste spiegel wel.
Ik had gereedschap meegenomen en na een half uurtje was het gemonteerd 100 euro armer maar wel tevreden.
Vanmorgen de forum sponsor R&D Carparts gebeld voor een linkerbuitenspiegel chassis nr doorgeven groenlicht voor de juiste spiegel maar helaas was het niet de juiste spiegel.
Dus ff naar Auto Rima gereden en die hadden de juiste spiegel wel.
Ik had gereedschap meegenomen en na een half uurtje was het gemonteerd 100 euro armer maar wel tevreden.

Volvo V70 R=Design D4
-
- 4th Gear member
Gisteren de winterbandjes er onder gegooid.
Vandaag de auto ff lekker verwent.
Was vanmorgen vroeg op en het was stralend weer dus de auto gewassen en daarna gepoetst met een nieuw middel.

Dit had ik gezien in div. reclames en na op YouTube te hebben gekeken heb ik het besteld en ik moet zeggen Het is makkelijk aan te brengen en het resultaat mag er zijn het neemt ook de kleine krasjes mee.
Na 48 uur uitharden glijd alle vuil en vocht van de auto af ik ben nieuwsgierig.
Nu de foto's

Vandaag de auto ff lekker verwent.
Was vanmorgen vroeg op en het was stralend weer dus de auto gewassen en daarna gepoetst met een nieuw middel.

Dit had ik gezien in div. reclames en na op YouTube te hebben gekeken heb ik het besteld en ik moet zeggen Het is makkelijk aan te brengen en het resultaat mag er zijn het neemt ook de kleine krasjes mee.
Na 48 uur uitharden glijd alle vuil en vocht van de auto af ik ben nieuwsgierig.
Nu de foto's

Volvo V70 R=Design D4
-
- 2nd Gear member
Mooie auto!
Persoonlijk vind ik alleen je kont iets te druk. Naar mijn bescheiden mening doen de stickers afbreuk aan de voor de rest strakke auto en vind ik de uitlaat een beetje overkill...
Persoonlijk vind ik alleen je kont iets te druk. Naar mijn bescheiden mening doen de stickers afbreuk aan de voor de rest strakke auto en vind ik de uitlaat een beetje overkill...
- Ford Ka 1.3 1996
- Volvo 855 T5 aut. 1996
- Mazda MX5 1.6. 1991
- Fiat Punto 1.4 16V Dynamic 2005
- Fiat Punto Evo 1.3 M-JET Dynamic 2011
- Volvo V50 2.0d Momentum 2009
- Volvo V40 D3 Momentum + Winterline MY13 |Volvotune’d
- Volvo 855 T5 aut. 1996
- Mazda MX5 1.6. 1991
- Fiat Punto 1.4 16V Dynamic 2005
- Fiat Punto Evo 1.3 M-JET Dynamic 2011
- Volvo V50 2.0d Momentum 2009
- Volvo V40 D3 Momentum + Winterline MY13 |Volvotune’d
-
- 4th Gear member
Ik kon het niet laten ik heb geen navigatie in de Volvo en was op zoek naar een alternatief voor de navigatie op mijn telefoon toen kwam ik dit tegen https://nl.aliexpress.com/item/Junsun-4 ... 4c4dP6kucd en gelijk besteld inclusief 32 Gb geheugen kaartje.
Van de week was de spiegel binnen en heb gelijk alle instellingen bij mij thuis via wifi in gesteld.
Het gebruikt 4g internet dus een simkaart aangeschaft met alleen data de instellingen van de APN gedaan en walla alles werkt.
Gelijktijdig met de spiegel de OBD aansluiting besteld https://nl.aliexpress.com/item/Junsun-O ... 4c4dP6kucd zodat de dashcam ook aanslaat als de auto wordt bewogen [ bijvoorbeeld een tikkie in een parkeergarage ]
Diverse functies;
Dashcam front Full HD 1080P Video en achter camera: 720 p + Achteruit Parkeer Camera.
Navigatie naar keuze Sygic of Google Maps
Handsfree bellen
Bleutooth
Internet Wifi of 4g uiteraard is hotspot via je telefoon ook mogelijk
GPS + GPS Tracker Functie
G-Sensor Cycle Recording
Kortom een leuk hebbe dingetje en ik moet zeggen het werkt perfect.
Er zijn 3 mogelijkheden met de spiegel functie:
Alleen spiegel
Spiegel met kompas en tijd
Spiegel met de apps in beeld
Als er een geheugenkaart is geplaatst gaat de camera automatisch opnemen na een 30 sec gaat het beeld uit en kan je zien dat het opneemt door het rode blokje in de linkerhoek 1 druk op het rode blokje en het beeld is weer terug.
Bij instellen van de GPS is onder in beeld info te zien namelijk Datum Tijd en Locatie
Als de achter camera is aan gesloten kan je het zo instellen dat je de camera rechts in de hoek kan zien dus dual camera functie.

Van de week was de spiegel binnen en heb gelijk alle instellingen bij mij thuis via wifi in gesteld.
Het gebruikt 4g internet dus een simkaart aangeschaft met alleen data de instellingen van de APN gedaan en walla alles werkt.
Gelijktijdig met de spiegel de OBD aansluiting besteld https://nl.aliexpress.com/item/Junsun-O ... 4c4dP6kucd zodat de dashcam ook aanslaat als de auto wordt bewogen [ bijvoorbeeld een tikkie in een parkeergarage ]
Diverse functies;
Dashcam front Full HD 1080P Video en achter camera: 720 p + Achteruit Parkeer Camera.
Navigatie naar keuze Sygic of Google Maps
Handsfree bellen
Bleutooth
Internet Wifi of 4g uiteraard is hotspot via je telefoon ook mogelijk
GPS + GPS Tracker Functie
G-Sensor Cycle Recording
Kortom een leuk hebbe dingetje en ik moet zeggen het werkt perfect.
Er zijn 3 mogelijkheden met de spiegel functie:
Alleen spiegel
Spiegel met kompas en tijd
Spiegel met de apps in beeld
Als er een geheugenkaart is geplaatst gaat de camera automatisch opnemen na een 30 sec gaat het beeld uit en kan je zien dat het opneemt door het rode blokje in de linkerhoek 1 druk op het rode blokje en het beeld is weer terug.
Bij instellen van de GPS is onder in beeld info te zien namelijk Datum Tijd en Locatie
Als de achter camera is aan gesloten kan je het zo instellen dat je de camera rechts in de hoek kan zien dus dual camera functie.

Volvo V70 R=Design D4
-
- 4th Gear member
Gisteren bij Dennis en Kuba geweest.
Zat al een tijdje in de pijplijn om een schroefset te laten monteren en gisteren was het zover.
Het is een K-Sport Schroefset die speciaal is voor mijn V50 daar ik een sportonderstel heb.
Voor de montage kwam er wel het een en ander bij kijken om de schokbrekers voor te monteren moet de hele voortrein uit elkaar inclusief de draagarmen.
Daar zat ook een probleem daar de rubbers waren uitgedroogd dus ze waren in voorraad gelijk nieuwe draagarmen er op.
Na de montage even een stukje op slecht wegdek gereden om de boel te laten zetten en daarna is de auto uitgelijnd
De set is te verlagen van 0 mm tot max 70 mm ik heb gekozen voor ongeveer 30 mm zodat de auto ligt als een blok maar toch nog redelijk comfort.
Je kan de voor schokbrekers stellen van soft naar hard dus heb ik vandaag de afstelling gedaan.
Met een imbus die is bijgeleverd kan je de afstelling maken van 0 naar 6 bij mij staat het op 3
Na het proefrijden ben ik tevreden comfort maar toch sportief.

Zat al een tijdje in de pijplijn om een schroefset te laten monteren en gisteren was het zover.
Het is een K-Sport Schroefset die speciaal is voor mijn V50 daar ik een sportonderstel heb.
Voor de montage kwam er wel het een en ander bij kijken om de schokbrekers voor te monteren moet de hele voortrein uit elkaar inclusief de draagarmen.
Daar zat ook een probleem daar de rubbers waren uitgedroogd dus ze waren in voorraad gelijk nieuwe draagarmen er op.
Na de montage even een stukje op slecht wegdek gereden om de boel te laten zetten en daarna is de auto uitgelijnd
De set is te verlagen van 0 mm tot max 70 mm ik heb gekozen voor ongeveer 30 mm zodat de auto ligt als een blok maar toch nog redelijk comfort.
Je kan de voor schokbrekers stellen van soft naar hard dus heb ik vandaag de afstelling gedaan.
Met een imbus die is bijgeleverd kan je de afstelling maken van 0 naar 6 bij mij staat het op 3
Na het proefrijden ben ik tevreden comfort maar toch sportief.

Volvo V70 R=Design D4
- jalex_h
- 6th Gear member
Ziet er goed uit!
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
-
- 4th Gear member
Dank voor het compliment 

Volvo V70 R=Design D4