Ach ja, ik geloof direct dat het goedkoper kan, alleen gun ik onze Russische vriend ook zijn aandeel. Maar goed, die afweging moet iedereen zelf maken denk ik.kuupertie schreef: Haha...uit Ommen inderdaad...inclusief stadsrechten. Ik woon echter in het buitengebied van het buitengebied !
De discussie ging niet over of iets duur was of niet en of je het geld er voor over hebt. De discussie ging er over dat ik het niet raar vindt dat er concurrentie ontstaat als iemand 20 euro vraagt voor iets wat nog geen 5 euro aan componenten kost. Als je het op die manier op de markt zet, is het vanuit mij oogpunt niet meer alleen liefhebberij e kennisdelen, maar komt er een stuk commercie aan te pas. Ik ben dan diegene die liever minder betaald voor hetzelfde. Ik moet er hard voor werken.
Voor wie mijn mening deelt: ik heb nog een module in mijn auto liggen. Voor 5 euro + postzegel ben je de gelukkige.
Blijft dat ik er blij mee ben. Eergisteren naar de dealer geweest voor een servicebeurt en m.b.t. de APK kreeg ik geen enkele opmerking over de update.
Wel een flinke rekening door distributieriem en nieuwe remblokken en -schijven rondom. Maar ja, dat valt onder normaal onderhoud en ik verwacht er weer een hele tijd zorgeloos mee te rijden.