teebee schreef:
Nadeel van het geperforeerde leer vind ik het vuil wat zich sneller vastzet in de gaatjes. Lastige schoon te houden man egaal leer lijkt mij.
Ja daar kan ik inkomen. Heb het zelf nog nooit genomen maar mijn vrouw heeft het wel eens gehad in een Ford S-Max.
NielsPHEV schreef:
Kinoúmai schreef:
NielsPHEV schreef:
Je vroeg naar ervaringen met de T6. Ik ben met de T6 vanuit NL naar Kortrijk gereden (en terug) een heerlijke auto die sneller is dan ie aanvoelt
Heb je nog enig idee van je verbruik over dat traject?
1 op 12
Lijkt me een redelijk normaal verbruik te zijn. Maar toch iets hoger dan ik had verwacht. Toch nog eens over nadenken met dit type motor.
jvov60 schreef:
teebee schreef:
Nadeel van het geperforeerde leer vind ik het vuil wat zich sneller vastzet in de gaatjes. Lastige schoon te houden man egaal leer lijkt mij.
Eens.
Alhoewel ik de massagefunctie wel leuk had gevonden, heb ik in mijn XC60 Inscription gekozen voor de lederen sportstoelen zonder perforatie.
Zijn er verschillende "profielen" instelbaar bij een massagezetel?
Walter schreef:
de stoelventilatie is dan wel weer heerlijk zomers
Ja, moet heerlijk zijn veronderstellen we. Wat je natuurlijk niet hebt kan je ook niet missen.
Erik H schreef:
teebee schreef:
Tja wat je gewend bent kan je verwennen

Maar naast die pk’s... eenmaal een Volvo van binnen gewend en de Audi is vergeten
Mmmm, het interieur van de nieuwe A6 vind ik toch wel top.
Klopt, nieuwe uitvoering is knap en niet meer te vergelijken met mijn vorige exemplaren.
diesel01 schreef:
teebee schreef:
Valt heel erg mee, vaste regel moet zijn niet eten in de auto.
Wanneer ik het leer in de V70 in het vet zette pakte ik daarna een saté prikker en prikte de gaatjes door die dat nodig hadden, was bijna nooit nodig.
Wat dat eten betreft, het gebeurt toch wel vrij regelmatig dat we onderweg een broodje nuttigen in de wagen. Misschien toch iets om af te leren en je tijd ervoor te nemen om dit buiten of in het tankstation op te eten.
Afgelopen weekend even snel bij een Volvo-dealer binnengewest maar de enigste V60 die er stond had prachtige Moritz-beige contour zetels.