volvo xc60 2013
Alle info staat in de handleiding, welke je gewoon van Volvo site kunt downloaden. Ik heb de handleiding in app op mijn telefoon...
Motorolie is per motor type verschillend.
DVD met mp3 hangt weer van type sound systeem af. Volgens handleiding kan het wel bij mijn sensus connect, mits het aantal bestanden (inc afspeellijsten) beneden 5000 blijft. Weet niet welk systeem in jouw xc60 zit...
Motorolie is per motor type verschillend.
DVD met mp3 hangt weer van type sound systeem af. Volgens handleiding kan het wel bij mijn sensus connect, mits het aantal bestanden (inc afspeellijsten) beneden 5000 blijft. Weet niet welk systeem in jouw xc60 zit...
- sbv
- 6th Gear member
Welke motor ?
0w30 met A5/B5 spec hoort in de diesels en volgens mij ook in de benzine motoren.
In boekje staat exact wat erin hoort
0w30 met A5/B5 spec hoort in de diesels en volgens mij ook in de benzine motoren.
In boekje staat exact wat erin hoort
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Is 5cylinder dieselmotor D5204T7. Volgens gebruikershandleiding moet er in wat SVB aangaf.
DVD met mp3's zou ook moeten lukken. Schuif er maar een DVD in zou ik zeggen, dan weet je het direct zeker...
DVD met mp3's zou ook moeten lukken. Schuif er maar een DVD in zou ik zeggen, dan weet je het direct zeker...
-
- 6th Gear member
Het getal voor de W geeft het temperatuurbereik aan in 'koude' toestand en het getal na de W geeft het temperatuurbereik aan in 'warme' toestand. Er van uitgaande dat je niet als een drugsrunner rondrijdt en niet al te ver buiten Europa komt maakt het niet heel veel uit wat je koopt. Ga je regelmatig naar Kazachstan of Ethiopie dan kan het lonen om af en toe van olie te wisselen. Merk/kwaliteit is in Nederland belangrijker dan de viscositeit.
Ik zou gewoon het door Volvo aanbevolen type motorolie gebruiken, dus 0W30. Andere olie zou mogelijk nadelig kunnen zijn voor je roetfilter, dus controleer in elk geval of de olie geschikt is voor een diesel met roetfilter.
- sbv
- 6th Gear member
0w30 hoort erin met A5/B5 spec. Dit ivm roetfilter. Ververs tevens niet iedere 30.000 maar bijv 20.000 km.
- sbv
- 6th Gear member
Ik doe er zelf Shell in, maar uiteindelijk gaat het om de specificaties en minder het merk. In het verleden Castrol erin gehad maar vindt Shell wat fijner rijden, miniem verschil
-
- 2nd Gear member
ik heb een sandisk ultra usb 3.0 flash drive 32gb gekocht heb er 6 gb mp3 opgezet. nu is mijn vraag als ik de usb in mijn auto er insteek komt er de titel op hoe lang het liedje duurd en dan verschijnt er kan niet lezen en dit doet hij bij alle liedjes wat kan het probleem zijn
- MartijnAbel
- 4th Gear member
Titels te lang? Even proberen wat in te korten en kijken wat dan je resultaat ispolska schreef: ik heb een sandisk ultra usb 3.0 flash drive 32gb gekocht heb er 6 gb mp3 opgezet. nu is mijn vraag als ik de usb in mijn auto er insteek komt er de titel op hoe lang het liedje duurd en dan verschijnt er kan niet lezen en dit doet hij bij alle liedjes wat kan het probleem zijn
Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
Heb je de stick wel op juiste wijze geformatteerd? Moet zijn FAT32, volgens handleiding...
Spelen de bestanden van de stick wel af op computer?
Audio systeem kan alleen USB 2.0 protocol aan, maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat meeste 3.0 USB-sticks backwards compatible zijn met 2.0.
Het kan zijn dat het audio file format (codec/bitrate) niet door de audio installatie wordt ondersteund. Hiermee kun je experimenteren.
Ook mogen er niet meer dan 254 tracks of submappen in een map staan.
Ik zou eerst stick met minder (plm 25 tracks) uitproberen en werkend krijgen. Nu lastig te zeggen waar het probleem zit (USB-stick, aantal tracks, audio format,...)
Audio systeem kan alleen USB 2.0 protocol aan, maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat meeste 3.0 USB-sticks backwards compatible zijn met 2.0.
Het kan zijn dat het audio file format (codec/bitrate) niet door de audio installatie wordt ondersteund. Hiermee kun je experimenteren.
Ook mogen er niet meer dan 254 tracks of submappen in een map staan.
Ik zou eerst stick met minder (plm 25 tracks) uitproberen en werkend krijgen. Nu lastig te zeggen waar het probleem zit (USB-stick, aantal tracks, audio format,...)