Beste volvo liefhebbers.
mijn naam is klaas de Boer, getrouwd met anita en samen 5 kinderen. Mijn hobby is gezin en sleutelen/opknappen auto's. Eerste project was een amazone. nu kan ik voor mijn vrouw een v50 uit 2009 kopen met kortsluiting in de zekeringenkast, redelijk prijsje, maar als dit goed is op te lossen wel de aankoop waard. wie heeft hier ervaring mee. kan ik de kast simpelweg vervangen of moet ik de oorzaak "dieper" in de auto zoeken.
ik hoop dat iemand zegt :"jaaaaaaaa, seen that, done this" .
anders: alle tips welkom.
groet van Klaas, hopelijk snel een toekomstige volvo eigenaar
zekeringkast v50 uit 2009 kortsluiting
- Nomad
- 5th Gear member
- Berichten: 1172
- Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
- Locatie: Noord-Oost Brabant
Denk dat het vooral lastig zoeken is of de kortsluiting in het zekeringkastje wordt veroorzaakt of door een ander component wat in het zekeringkastje de zekering eruit laat vliegen.
Ik liet 'm staan.
Ik liet 'm staan.
- V60 Polestar Engineered MY2020
- Polestar 2 MY2023 LRSM
- V60 T8 Inscription MY2019
- V60 D5 Summum MY2011
- V50 D5 Summum MY2008
Volhelp.nl
S60, V60 en XC60 fans op Facebook
- Polestar 2 MY2023 LRSM
- V60 T8 Inscription MY2019
- V60 D5 Summum MY2011
- V50 D5 Summum MY2008
Volhelp.nl
S60, V60 en XC60 fans op Facebook
- The Mechanic
- 5th Gear member
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 16.04.2018 - 19:53
Sluiting in de CEM, onder het dashboardkastje? Kan door aftermarket xenon komen, of water (sproeiervloeistof) intrede, niet de modificatie gehad bij de dealer...
- Doeke Dobma
- 5th Gear member
- Berichten: 1289
- Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
- Locatie: Leeuwarden
Als het de CEM is, en als de auto nog wel uit te lezen is, dan een gebruikte regelen en naar ETS. Die kan de software van de oude CEM kopieren naar de nieuwe CEM. Bij de dealer zijn dit soort grappen gewoonweg 'niet leuk'.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad