V90 D4 MY'18 blog - Twente
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10628
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Pcies!V50 R schreef: Daarnaast is de D4 toch ene biturbo, en de d3 een enkele turbo? Vandaar de andere loopcultuur.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Dat denk ik ook Han. Ik weet dat de D3 niet de kracht heeft van de D4. Dat wist ik toen ik de overstap maakte. Daarvoor rij ik nu wel in een super fijne auto en hebben de kinderen weer eens ruimte achter me. Maar daar weet je alles van, het comfort in de jouwe zal vergelijkbaar zijn.Hans oet Twent schreef: De D4 zit sneller op deze max snelheid dan de D3. Bergopwaarts houdt de D4 het langer vol op snelheid en zal de D3 sneller terugvallen. Mede daarom en de NM voor het Fendtje de D4 gekozen. De D3 kan het ook makkelijk aan. Scheelt 50NM en 31PK. Vooral die NM zul je echt merken.
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24661
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Het blijft allemaal relatief Freddy, net waar je de auto voor gebruikt en waar je tevreden mee bent. Heb jaren met een 850 2.0, was volgens velen onmogelijk om normaal mee te rijden ook al hadden ze alleen maar naar gekeken. Ik was als 26-jarige zo groos als een aap met.... met mijn 7 jaar jonge trots. Ding brulde, die motor heeft het beste geluid van alle 850's. Nou ja, wellicht de 2.0 20V maar die is zeldzaam.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Helemaal mee eens Walter. Ik ben ooit begonnen met een Ford Escort 1.1 LaserWalter schreef: Het blijft allemaal relatief Freddy, net waar je de auto voor gebruikt en waar je tevreden mee bent. Heb jaren met een 850 2.0, was volgens velen onmogelijk om normaal mee te rijden ook al hadden ze alleen maar naar gekeken. Ik was als 26-jarige zo groos als een aap met.... met mijn 7 jaar jonge trots. Ding brulde, die motor heeft het beste geluid van alle 850's. Nou ja, wellicht de 2.0 20V maar die is zeldzaam.


Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Carfreak
- 7th Gear member
- Berichten: 5224
- Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
- Locatie: Twente
Nu al 60k?
Volgens mij ben jij echt koning kilometer op dit forum
Volgens mij ben jij echt koning kilometer op dit forum

Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Zoiets groeit.Fredraket schreef:Helemaal mee eens Walter. Ik ben ooit begonnen met een Ford Escort 1.1 LaserWalter schreef: Het blijft allemaal relatief Freddy, net waar je de auto voor gebruikt en waar je tevreden mee bent. Heb jaren met een 850 2.0, was volgens velen onmogelijk om normaal mee te rijden ook al hadden ze alleen maar naar gekeken. Ik was als 26-jarige zo groos als een aap met.... met mijn 7 jaar jonge trots. Ding brulde, die motor heeft het beste geluid van alle 850's. Nou ja, wellicht de 2.0 20V maar die is zeldzaam.Het ding was niet vooruit te branden maar oh wat was ik trots op mijn eerste auto. En nu weer. Ik heb zeker geen spijt van mijn keuze. Allesbehalve. Net als Han ben ik erg blij met mijn auto.
Voor instappertjes zijn ze zo verkeerd nog niet.
In ‘96 een 10 jaar oude Fiat Uno 1.1 gekocht als eerste auto voor 4000 gulden, hij had een half jaar later nieuwe banden nodig en de garagehouder deed zonder te overleggen 2 Michelins er onder.
Die heb ik in termijnen mogen betalen, mijn ouders hadden ze zo af kunnen tikken maar dat werd mijn eerste les in hoe om te gaan met mensen die zonder te overleggen dingen doen die uit eigen zak betaalt moet worden.
Mooi man!
OT hij gaat erg hard Han met de kilometers.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10628
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
60 duuzend gehad. Winterbanden er onder. Nieuwe filters, olie etc. En nieuwe blokken voor.
Verder nieuwe software uploads and that's it.
Verder nieuwe software uploads and that's it.
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10628
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Echt? Nog niet geprobeerd..... Ik merk er niks van aanpassingen. wel een icoontje iets anders geworden. Nu zijn die software toestanden dat ook niet geheel mijn ding. Tenzij de parameters vd bak en de NM aangepast zijn......Clockwork schreef: Lekker probleemloos dus. Nog schokkende veranderingen in de nieuwe software? Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Pilot Assist nog beter geworden is?
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Inderdaad. Door de software zijn de icoontjes van Pilot Assist anders.
Het groene icoon (stuurtje) is hetzelfde. De oranje is met 2 handjes en produceert geen geluid.
Hierna komt het piep signaal en een rood icoontje met 2 handjes. Dat piep signaal is duidelijker en langer dan voorheen.
Ik heb Pilot Assist nog niet echt geprobeerd, omdat je zonder pilot assist zo'n 1 a 2L per 100km zuiniger rijdt. Zeker in de file is dat een groot verschil.
Ik zal het over 2 weken eens proberen.
Het groene icoon (stuurtje) is hetzelfde. De oranje is met 2 handjes en produceert geen geluid.
Hierna komt het piep signaal en een rood icoontje met 2 handjes. Dat piep signaal is duidelijker en langer dan voorheen.
Ik heb Pilot Assist nog niet echt geprobeerd, omdat je zonder pilot assist zo'n 1 a 2L per 100km zuiniger rijdt. Zeker in de file is dat een groot verschil.
Ik zal het over 2 weken eens proberen.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Ik rij sinds de zomer met deze update met de gewijzigde symbolen.
Buiten de zichtbare symbolen stuurt de autopilot veel beter.. lees vloeiender was daar voor veel houtiger.
Kan nu heel mooie de bochten op een 80km weg goed volgen wat in het verleden niet echt netjes ging..
Buiten de zichtbare symbolen stuurt de autopilot veel beter.. lees vloeiender was daar voor veel houtiger.
Kan nu heel mooie de bochten op een 80km weg goed volgen wat in het verleden niet echt netjes ging..
Was één V90
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10628
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Veurige Wekke op vakaantie ewes in Tierol! Donders trappm met de slepkökn d'r achter.....
Voor de liefhebbers dan maar in het ABN. Vorige week een weekje vakantie genomen. Gewoon omdat het kan. Zonder kids en zonder oude Labrador. Moet zeggen dat was wel ff een dingetje. Eerste keer zonder hondje op vakantie. Maar ze is te oud om nog mee te gaan. 12,5 Jaar is wel een serieuze leeftijd.....
Maar goed voor het eerst echt op vakantie met de V90. Afgelopen zomer door omstandigheden in NL gebleven. Ook leuk maar toch anders. Anders in de zin van ik was toen herstellende vd beuk achterin de V90. Nu echt met Fendtje erachter naar de Alpen. Één ding is zeker de tempo 100 stickert heb ik er in ieder geval dik uit gehaald. Kanone wat ging die auto als een speer. Automaat vast in 6 en cruise daar waar het kan op 110. geweldig! bultje op ff terg naar 5 of 4 en wel vd cruise af zodat je zelf in de gaten hebt hoe diep je het gas intrapt. Boevenop de bult weer op de cruise en hij gaat niet harder dan 110 de bult af. Ook daar natuurlijk de juiste versnelling kiezen.Dus ook 4 of 5 en soms 6. Met deze snelheden en Caravan er achter vraagt de D4 wel wat brandstof. In op 3 berg op en 1 op 20 berg af..... gemiddeld gebruikt hij wel een 1 op 8/9. Maar hij treft geen schuld toch? Ik vraag er ook veel van. Olieverbuik noppes nada niks!
Auto heeft genoeg vermogen om erg goed in het verkeer mee te komen. FF versnellen is geen probleem. Tikkie terug naar 5 gas d'r op en weer door naar max 6e versnelling. Helemaal geweldig. Nog steeds super blij met de D4!
Zal een paar fotokes toevoegen. Uiteraard van onderweg en in Oostenrijk. Voorafgaand aan de vakantie wel de winterbanden er om laten leggen. En op de terugweg was het goed nat en koud. De sneeuwgrens was al aardig naar beneden gegaan tot ca 1200mtr. Wij zaten op ca 1000mtr. (Ehrwald Zugstpitz gebied)
Voor de liefhebbers dan maar in het ABN. Vorige week een weekje vakantie genomen. Gewoon omdat het kan. Zonder kids en zonder oude Labrador. Moet zeggen dat was wel ff een dingetje. Eerste keer zonder hondje op vakantie. Maar ze is te oud om nog mee te gaan. 12,5 Jaar is wel een serieuze leeftijd.....
Maar goed voor het eerst echt op vakantie met de V90. Afgelopen zomer door omstandigheden in NL gebleven. Ook leuk maar toch anders. Anders in de zin van ik was toen herstellende vd beuk achterin de V90. Nu echt met Fendtje erachter naar de Alpen. Één ding is zeker de tempo 100 stickert heb ik er in ieder geval dik uit gehaald. Kanone wat ging die auto als een speer. Automaat vast in 6 en cruise daar waar het kan op 110. geweldig! bultje op ff terg naar 5 of 4 en wel vd cruise af zodat je zelf in de gaten hebt hoe diep je het gas intrapt. Boevenop de bult weer op de cruise en hij gaat niet harder dan 110 de bult af. Ook daar natuurlijk de juiste versnelling kiezen.Dus ook 4 of 5 en soms 6. Met deze snelheden en Caravan er achter vraagt de D4 wel wat brandstof. In op 3 berg op en 1 op 20 berg af..... gemiddeld gebruikt hij wel een 1 op 8/9. Maar hij treft geen schuld toch? Ik vraag er ook veel van. Olieverbuik noppes nada niks!
Auto heeft genoeg vermogen om erg goed in het verkeer mee te komen. FF versnellen is geen probleem. Tikkie terug naar 5 gas d'r op en weer door naar max 6e versnelling. Helemaal geweldig. Nog steeds super blij met de D4!
Zal een paar fotokes toevoegen. Uiteraard van onderweg en in Oostenrijk. Voorafgaand aan de vakantie wel de winterbanden er om laten leggen. En op de terugweg was het goed nat en koud. De sneeuwgrens was al aardig naar beneden gegaan tot ca 1200mtr. Wij zaten op ca 1000mtr. (Ehrwald Zugstpitz gebied)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Lekker man! Fijn ook in het ABN!
Geniet ervan! Ik hoop ook nog ergens last minute naar Oostenrijk te gaan, maar ik heb nu in elk geval wat geboekt in januari en februari, dat helpt al
Fijne vakantie!
Geniet ervan! Ik hoop ook nog ergens last minute naar Oostenrijk te gaan, maar ik heb nu in elk geval wat geboekt in januari en februari, dat helpt al

Fijne vakantie!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ja mooi Han, das schonne tyrol...
Er fijn hoor die V90.
Er fijn hoor die V90.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Blue-Eyes
- 4th Gear member
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 18.09.2005 - 12:28
- Locatie: Flevoland
Wel heel veel ruimte zo als je met zijn tweeën gaat 

'20 - heden: BMW F36 Gran Coupe - 435D x-drive high executive m-sport MY2016-4
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto
)
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto

- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20768
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Sorry hoor, maar jullie begrijpen het niet.
Een caravan kan niet groot genoeg zijn. Zeker als je met zijn tweeën in het najaar op stap bent. Comfortabele bedden en een goede zitgroep, voldoende kastruimte voor je kleren. Echt eerste levensbehoefte.
Mooi verhaal Han. Ga zo door.
Een caravan kan niet groot genoeg zijn. Zeker als je met zijn tweeën in het najaar op stap bent. Comfortabele bedden en een goede zitgroep, voldoende kastruimte voor je kleren. Echt eerste levensbehoefte.
Mooi verhaal Han. Ga zo door.

Laatst gewijzigd door V480-S60 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)