Vandaag ff een mailtje Canada gedaan, bestelling is in behandeling. Gaat deze week de deur uit. Waarschijnlijk zitten we in dezelfde zending Paul!
Ik heb de stroomvoorziening direct vanaf de accu gehaald. Gewoon bij de rest van de connectoren opgeschroefd. Hoef je ook geen draden door te knippen ....... Ik heb dan wel de IMIV achterin gemonteerd.Paul schreef:Ik heb ook al weer wat gevonden voor de stroom wat handiger is. maar dat is alleen voor in de S60/V70/S80 met RTI, met de videokabel.
Staat op swedespeed.com
Ja maar ook over deze IMIV?V70ORD5 schreef:Die blauwe enveloppe krijgen we binnenkort allemaal.....
De acceptgiro voor de BTW- en invoerrechten krijg je later nog toegestuurd door Fedex. Ik dacht ook al dat ik een mazzeltje had, helaas..................hans anesthesie schreef:Ik heb geen belasting hoeven te betalen. Moet normaal cash bij aflevering. Wel raar dat er eerdere berichten van mensen zijn die wel betalen moesten.
Kreeg een mooi Fed-ex doosje waarop keurig vermeld stond dat er een car-audio-module inzat. Mooi klein apparaatje BTW. Totaal incl. verzenden 198 dollar....oef...
Maar ik denk dat dit een heel waardevast apparaatje zal zijn.
Het regent pijpestelen nu, dus inbouwen is niet aantrekkelijk en mijn garage is te krap om er lekker bij te kunnen. Wordt geen megaklus gezien de twee draden die feitelijk maar aangesloten moeten worden. De rest is inpluggen en klaar.
€ 40,83 . Dit bedrag hangt waarschijnlijk samen met de materialen die je hebt ontvangen. Ik heb als extraas besteld een lange Ipod kabel en en video kabel.Paul schreef:He shit... en hoe duur is het?