Groet Erik
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19) V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk. S60 T4 Powershift MY12, Polestar
ben wel benieuwd of er hier ook mensen zijn die dit Apple Carplay gebeuren er voor mij op kunnen schieten
hoeft natuurlijk niet gratis maar je kan z'n beetje op elke hoek van de straat je Audi laten aanpassen maar voor Volvo kan ik weinig vinden.
Dat laatste ben ik, in relatie tot je vraag, wel met je eens. Feit blijft wel dat Volvo de boel heel goed dicht getimmerd heeft. Overigens, de tijd dat je bij Audi de carkit (destijds al een optie van ruim € 800) naderhand alsnog op "iedere hoek" voor 5 tientjes kon laten actieveren als je hem niet bestelde, is al lang voorbij. Ze waren ook niet gek, dus het werd'ie er gewoon niet ingezet als je hem niet als optie mee bestelde.
Zo bezien heb je nog geluk dat je het achteraf kunt laten activeren.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Dat was de initiële vraag eigenlijk al.
Chassisnummer gerelateerde software voor n volvo is nu eenmaal niet op iedere straathoek beschikbaar, maar het is wel beschikbaar.
Wel veel geld neertellen voor een mooie XC40 maar die € 395,- weer teveel geld vinden...
Groet Erik
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19) V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk. S60 T4 Powershift MY12, Polestar
Weet niet wat jullie probleem is maar ik mag eens in de 4 jaar een nieuwe auto uitzoeken .
Voor een bedrag van 50000 euro das 100000 gulden dat is geen katte pis en ik ben daar erg blij mee
Maar goed De xc40 is een hele mooie auto maar niet direct de goedkoopste dus moet je keuzes maken.
Ja en dan ga je strepen in dat wat je graag wil en wat je kunt, dus ging de Apple car play er aan.
Jammer maar helaas die Apple car play komt nog wel.
Heb je dan ook geen navigatie erin? Want Apple Carplay zit toch standaard in die Business Line of heb je dat niet op een XC40?
Nou ik had ook bijna een goedkopere V90 gekocht die geen navi had, geen apple en uiteindelijk toch maar gewoon een dealer auto genomen waar het wel allemaal in zat. Onder aan de streep was het prijsverschil goed te praten door alle opties die ik nu er gelijk in had.
Maar begrijp je keuze hoor, zeker met dingen die er achteraf in kunnen.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra