teebee schreef:
.....
Wij doen het als verkopende dealer in ieder geval niet.
[/quote]
Zal wel aan mij liggen, maar lijkt me ‘gewoon’ een kwestie van een factuur vergoeden 1:1
Afgezien daarvan: mag hopen dat jullie die ‘policy’ niet hanteren bij fabrieksgaranties....
Ik bestempel het iig als slechte service
[/quote]
Bij fabrieksgarantie kun je dit volledig claimen, ongeacht waar de auto gekocht is. ( Europees beleid )
Is het echter een gebruikte auto met een door de dealer afgegeven garantie zullen weinig dealers een garantiegeval bij een ander laten uitvoeren.
Het is inderdaad "gewoon" en factuur vergoeden. Maar ga eens van jezelf uit. Betaal je het tarief en uurloon van een andere dealer, die ook alle kosten aan je doorberekend, of doe je het het liever zelf tegen kostprijs?
Monteurs heb je toch lopen en onderdelen heb je tegen inkoopprijs.
Zit nogal een verschil in.
Heeft niets met een slechte service te maken.
Als een door ons verkochte auto een garantieklus heeft laten we hem terugkomen om het probleem op te lossen.
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)
V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)
