Dat rij ik in ruim 3jr!!!
Time Flies when you having Fun...... Die met die achterlichten in het duuster kon ik niet zo snel vinden.....D5R-Design schreef: Pfff alweer een jaar geleden Han
Nu je het zegt?mga1600 schreef: Wat houdt dat exit per jan. 2019 in Han? Heb ik iets gemist?
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd van gaan is gekomen. Waarvan akte.jalex_h schreef: Wa's dat nou![]()
??
Ik meld me wel bij U en/of uw team zodra het 'slot' er op kan!V480-S60 schreef: Je houdt ons wel in spanning Han!
Oké.Hans oet Twent schreef:Ik meld me wel bij U en/of uw team zodra het 'slot' er op kan!V480-S60 schreef: Je houdt ons wel in spanning Han!
... en komt ook weer terug.Godtoh schreef: 1 April is al lang geweest...
Scherp!Godtoh schreef: 1 April is al lang geweest...
Ik vertrek hier niet! In het verleden ook niet gedaan dus nu ook niet. Tenzij de Moderators mij gaan weigeren maar ik acht de kans dat dat gebeurt nihil.sanco schreef: Een slot hierop betekent hopelijk weer een frisse start met een ander topic. Wellicht hier op het forum, maar dan op een andere plek. En al is er geen passende automobiele plek hier, een plekje in de persoonlijke logjes is er altijd voor een trouwe forumbezoeker toch? Veel succes met alles en zoals we hier in het noorden zeggen, kop der veur ! Wat mij betreft wachten we verdere aankondigingen rustig af tot het geschikte moment daar is.