Gouwe schreef: En er moet nog steeds een Fendtje aan de trekhaak gok ik...… Man wat houdt die gast ons in spanning![]()
Hij kan er ook een Fendtje voorzetten
Dat is voor Han ook geen probleem...…...
Gouwe schreef: En er moet nog steeds een Fendtje aan de trekhaak gok ik...… Man wat houdt die gast ons in spanning![]()
Volgens mij kan de Fend daar wel achterBen schreef: Han reageert niet op mijn Model S suggestie. Zo'n ontkenning moet wel haast een bevestiging zijn.
Maar die X met klapdeuren, heb je gechecked of je Fendtje daar achter kan ?
Han loopt op de Holterberg zijn zonden te overdenken.Walter schreef: Han? HAN? Waar bennie nou???
Wel een mooi citaat Ben.Ben schreef: wat mij betreft:
Zeker: http://www.swedish-connection.nl/nl/funstickerNiwaheli schreef:Te koop in de webshop??wat mij betreft:
sanco schreef: Het warme en nieuwsgierige volvoforum nest laat van zich horen Han, hoewel de veronderstellingen soms wat ver gaan, maar zie het positief, laat het je tot steun in de rug zijn.
Het spreekwoord luidt niet voor niets: alles te weten maakt niet gelukkig....
en komt tijd komt raad...
alles op zijn tijd.....
enz. We hebben in elk geval wat afleiding zo in de dagen voor kerst.
En dat is dan weer grappig want ik heb de V70 geen moment gemist.Hans oet Twent schreef:sanco schreef: Het warme en nieuwsgierige volvoforum nest laat van zich horen Han, hoewel de veronderstellingen soms wat ver gaan, maar zie het positief, laat het je tot steun in de rug zijn.
Het spreekwoord luidt niet voor niets: alles te weten maakt niet gelukkig....
en komt tijd komt raad...
alles op zijn tijd.....
enz. We hebben in elk geval wat afleiding zo in de dagen voor kerst.![]()
![]()
![]()
Het gaat een hele andere kant op dan ik dacht..... Eigenlijk wel leuk..... Betrokkenheid van enkelen onder U is bijzonder aangenaam. Nou ja om het steeds spannender te maken voor jullie, immers voor mij is de spanning er helemaal af, wat er komen gaat speel ik het spel maar mee.
Één ding is wel zeker, de V90 gaat definitief weg. Over en uit vot er met. Ding rijdt fijn absoluut een feit. Maar heb er ernstig minder binding mee dan met de V70. Wat ik overigens nog steeds een erg mooie auto vindt. Zeker de XC70.....![]()
Eind dit jaar definitief Ajuu!fredhead schreef: Het enige dat veranderd is aan de uitleg is dat de V90 er nu nog sneller uit gaat...
Summum schreef: Een V90 is ook zóóó 2018...daar kun je echt niet 2019 mee in!![]()
En bedankt SummumSummum schreef: Een V90 is ook zóóó 2018...daar kun je echt niet 2019 mee in!![]()
Dat geldt ook voor mijn scootersuggestie...Ben schreef: Han reageert niet op mijn Model S suggestie. Zo'n ontkenning moet wel haast een bevestiging zijn.