Zoals omschreven........lint schreef: Dat geeft niet echt meer duidelijkheid maar zo mogelijk nog meer vragen.

Zoals omschreven........lint schreef: Dat geeft niet echt meer duidelijkheid maar zo mogelijk nog meer vragen.
Ben;Ben schreef: Laten we vaststellen dat het XC90 is maar wel iets met een Zweedse inborst.
Hmmz. Koenigsegg !
![]()
Waaaat..... Weten jullie het al wel? Dat kan niet!D5R-Design schreef:he Walter je neus groeitWalter schreef:Pffff hij wel...Paul schreef: Zo leuk dat gissen als je het allang weet haha![]()
![]()
Hmmm.... kant noch wal....? Het zal toch geen motorboot zijn...?Hans oet Twent schreef: https://www.swedish-connection.nl/nl/sp ... art-detail
Met goedkeuring van de eigenaar die deze foto op zijn website heeft staan alvast een tipje vd sluier....
Het is niet wat U denkt dat het zou kunnen zijn... Het is iets anders dan U denkt dat het is.... Er zijn 2 raakvlakken in deze..... Wat überhaupt kant nog wal raakt... maar dat even terzijde.
Hiervan kennis te hebben genomen kan ik vaststellen dat er nog niets is vastgesteld. Geruchten zijn niet gebaseerd op feiten. De feiten zijn geruchten die op aannames gebaseerd zijn. Feit is wel te weten dat dit Topic dit jaar nog op slot gaat. Waarvan akte dus ook zekerheid! Aansluitend zeggen we dan Ajuu, of Houdoe, of Hoi, of Moi.....Walter schreef: het zal niet de eerste keer zijn dat ik net doe alsof ik iets weet terwijl ik feitelijk niets weet, alleen maar om de schijn op te houden dat ik iets weet wat anderen niet weten of denken te weten.
Correct!V480-S60 schreef: Daarmee vastgesteld hebbend dat u inmiddels weet wat u gaat rijden. En daarmee vastgesteld hebbend dat u ons steeds meer in spanning brengt.![]()
![]()
.
Klopt helemaal.......!lint schreef: De auto moet wel van ver komen als het nog tot eind van het jaar duurt.
Onder het motto vake bin ie te bange die stap maar gemaakt.jalex_h schreef: Ach ja, wat je van ver haalt is lekker![]()