Nieuwe V40 D4 R-Design Update nu ook hier afscheid van nemen.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
MichelR
6th Gear member

Volvo-rijder > Welkom op het Volvo-forum.
En leuk om te horen dat je mijn oude V40 hebt gekocht..

Altijd leuk om te horen hoe het verder met de auto gaat in de toekomst.
En maak gerust een nieuw topic aan wel zo makkelijk.. Blijft dit topic ook schoon.. :D

Wens je er natuurlijk vele fijne, probleemloze en veilige kilometers mee.
Maar dat gaat zeker lukken..
Laatst gewijzigd door MichelR op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
Hans oet Twent
8th Gear member

Volvo-rijder schreef: Beste MichelR en andere Volvo-rijders,

Na twijfel toch besloten een klein berichtje te plaatsen. Want hoe reageer je als nieuwe koper(s) van deze Volvo V40 op gepaste wijze na het vervelende verhaal hierboven. Maar wellicht vindt je het leuk om iets van je vorige V40 te horen en hoe het je V40 vergaat de komende jaren. Ik hoor graag of je dat wilt weten. Zoals gezegd ben ik de nieuwe koper van deze V40 en zag ik een paar folders in het dashboardkastje liggen van deze forum. Zodoende heb ik deze topic gevonden. Op korte termijn kunnen wij de auto ophalen, waar we ons erg op verheugen. Wij hebben nooit Volvo gereden. Uiteraard kan ik wel meer delen over deze V40, maar ik weet niet of je dat prettg vindt.
Wel dat is mooi te lezen. Auto komt dus bij wederom een liefhebber terecht. Uiteraard ben je vrij om een eigen topic te openen en vragen te stellen. Het is nu jouw auto en ik weet zeker dat de vorige berijder het alleen maar kan waarderen als je hier iets over en van de auto plaatst.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”

Vanaf eind Aug.: C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een zgn. "Empty Nest Volvo" op het Landgoed

MGB GT British Racing Green Classic Rally Car 1969 > SOLD!!!!!
Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
xelor
3rd Gear member

Hans oet Twent schreef:
Volvo-rijder schreef: Beste MichelR en andere Volvo-rijders,

Na twijfel toch besloten een klein berichtje te plaatsen. Want hoe reageer je als nieuwe koper(s) van deze Volvo V40 op gepaste wijze na het vervelende verhaal hierboven. Maar wellicht vindt je het leuk om iets van je vorige V40 te horen en hoe het je V40 vergaat de komende jaren. Ik hoor graag of je dat wilt weten. Zoals gezegd ben ik de nieuwe koper van deze V40 en zag ik een paar folders in het dashboardkastje liggen van deze forum. Zodoende heb ik deze topic gevonden. Op korte termijn kunnen wij de auto ophalen, waar we ons erg op verheugen. Wij hebben nooit Volvo gereden. Uiteraard kan ik wel meer delen over deze V40, maar ik weet niet of je dat prettg vindt.
Wel dat is mooi te lezen. Auto komt dus bij wederom een liefhebber terecht. Uiteraard ben je vrij om een eigen topic te openen en vragen te stellen. Het is nu jouw auto en ik weet zeker dat de vorige berijder het alleen maar kan waarderen als je hier iets over en van de auto plaatst.
+1

en veel plezier en veilge km’s met deze schitterende V40
Laatst gewijzigd door xelor op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I've got this theory that there is a Volvo 940 in any sane person's future
Plaats reactie

Terug naar “V40”