Re: Ook een V60 T8 R-Design besteld

De nieuwe generatie S en V90
Gesloten
Voodoo077
3rd Gear member

Vooreerst, proficiat met de aankoop!
Ziet er een zeer mooie configuratie uit.

Dan mijn excuses voor het "hijacken" van je topic.
Ik overweeg ook de V60 T8 en ipv het forum onoverzichtelijk te maken door weer een nieuwe topic te openen zet ik mijn vragen, opmerkingen hier.
Indien niet gewenst dan doe ik nodige aanpassingen wel!

Welke kortingen hebben jullie bekomen?
Wat zijn absoluut opties die je zeker moet aanvinken, nu ik begrijp dat dit persoonlijk is maar ik heb al verschillende Audi's en Beamers gehad enzo maar nog nooit een Volvo vandaar deze vraag.
Om de wagen te "testen". Vragen of een V90 T8 te testen en ook eens een V60 T5? Of hoe hebben jullie de testrit aangepakt?

Aangepast boven... Verkeerdelijk V90 gezet. Moet wel delijk V60 zijn... Dus eerder deze topc deleten en andere openen terug indien mogelijk: viewtopic.php?t=80578
Mea culpa!
Laatst gewijzigd door Voodoo077 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Pheburt
1st Gear member

Voodoo077 schreef: Vooreerst, proficiat met de aankoop!
Ziet er een zeer mooie configuratie uit.

Dan mijn excuses voor het "hijacken" van je topic.
Ik overweeg ook de V90 T8 en ipv het forum onoverzichtelijk te maken door weer een nieuwe topic te openen zet ik mijn vragen, opmerkingen hier.
Indien niet gewenst dan doe ik nodige aanpassingen wel!

Welke kortingen hebben jullie bekomen?
Wat zijn absoluut opties die je zeker moet aanvinken, nu ik begrijp dat dit persoonlijk is maar ik heb al verschillende Audi's en Beamers gehad enzo maar nog nooit een Volvo vandaar deze vraag.
Om de wagen te "testen". Vragen of een V90 T8 te testen en ook eens een V60 T5? Of hoe hebben jullie de testrit aangepakt?
Over de opties kan ik zelf weinig aanraden, mijn eerste Volvo is ook nog in bestelling en ik ben vooral uitgegaan van de reviews (Bowers &Wilkins blijkt echt een aanrader en de schakelpaddles zijn blijkbaar ook aan te raden met de versnellingsbak die nogal loom blijkt). Wel heb ik werk gestoken in vergelijken en ik heb uiteindelijk een korting bekomen van +-12%.
Voodoo077
3rd Gear member

Pheburt schreef: Over de opties kan ik zelf weinig aanraden, mijn eerste Volvo is ook nog in bestelling en ik ben vooral uitgegaan van de reviews (Bowers &Wilkins blijkt echt een aanrader en de schakelpaddles zijn blijkbaar ook aan te raden met de versnellingsbak die nogal loom blijkt). Wel heb ik werk gestoken in vergelijken en ik heb uiteindelijk een korting bekomen van +-12%.
Ok Thx Pheburt.
Collega heeft 12% gekregen op basisprijs zonder opties en dan nog een fleetkorting (vast bedrag).

Ik dacht zelf aan: Sensus Navigation Pack / Versatility Pro Pack /IntelliSafe Pro Pack /Light Pack / Winter Pack / Xenium Pack en dan nog een paar genre Verwarmbare achterbank, Digital Audio Broadcasting (DAB+) (Is DAB geen standaard???)
Opties zijn niet allemaal zeer duidelijk. Er zit wel een camera in deze config maar dan geen audio via park assist? Verwarmbare voorruit betekent dan weer andere opties laten vallen.

En dan nog de kleur???
Walter
Geartronic member
Contacteer:

Koop je een auto of korting? Ik ben de draad even kwijt. We gaan dit wel in een nieuw topic verder bespreken
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
NielsPHEV
7th Gear member

Bij een aankoop is een een prijs en korting een belangrijk onderwerp inderdaad niet iets wat veel op het forum wordt besproken en opzich te begrijpen want dit soort percentages zijn natuurlijk leuk om te vernemen maar als je niet alle ins en outs kent is het getal moeilijk te interpreteren laat staan te vergelijken
Voodoo077
3rd Gear member

Zie ook supra. Geen 90 wel 60, mea culpa!
Dus mods kunnen jullie dit sluiten en andere terug openen ajb. Thx

viewtopic.php?t=80578
Laatst gewijzigd door Voodoo077 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Walter
Geartronic member
Contacteer:

Er staat in het eerste bericht V90. Maar mij om het even, u vraagt wij draaien. Die andere is weer open, zetten we deze op slot.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gesloten

Terug naar “S90 / V90 vanaf MY 2016”