Maar..... ik mis de extra solide deuren

Vergrendelbare wielbouten,... die keuze zou ik heroverwegen, komt vaak niet veel goeds van in de vorm van bouten die niet meer los willen. Verder erg mooi! Nu nog even geduld.Kinoúmai schreef: Zó, onderstaande is dus besteld, levering voorzien in april.
Volvo V60 Cross Country D4 AWD geartronic
Pine Grey met RC40 comfortzetels in blond geventileerd nappa leder met charcoal interieur
Lichtmetalen velgen 19" met 5 dubbele spaken matt black/diamond cut 235/45 R19 W
Versatility Pack
Sensus Navigation Pack
Light Pack
Premium climate pack
Premium Audio Pack (DAB+ CD-speler en HK audiosysteem)
Cros Country pro pack (Verwarmbare voorzetels, Interieur verlichting pro, Driftwood inleg, glossy black zijruitomlijsting, drive modus, enz...)
Luxury seat pack
Guard alarm
Zwarte dakhemel
Zijruiten in gelamineerd glas en achterste verdonkerd
Park assist V & A + camera achteraan
Verwarmde achterbank
Verwarmbaar stuurwiel
Massagezetels vooraan
Elektrisch verwarmbare voorruit
en dan nog wat toebehoren zoals, koffermat in kunststof, vergrendelbare wielbouten, bumperbeschermlijst in inox, sleutelcover in wood, rubber mattenset, nekkussen en hoofdkussen.
We kijken er al naar uit wat onze eerste Volvo ons zal brengen!
Neen, heb de comfortzetels niet kunnen testen (behalve in de showroom dan)VRIDER schreef: Mooie configuratie. Hebben jullie toevallig kunnen zitten op de zg contour oftewel sportstoelen? De vraag luidt, hoe zitten die ?
Heb deze altijd al genomen op al mijn wagens en nog nooit wat tegengekomen. Wissel ook jaarlijks winter/zomer en heb mijn bandenboer nog nooit weten zagen hierover.JoopXC schreef:Vergrendelbare wielbouten,... die keuze zou ik heroverwegen, komt vaak niet veel goeds van in de vorm van bouten die niet meer los willen. Verder erg mooi! Nu nog even geduld.Kinoúmai schreef: Zó, onderstaande is dus besteld, levering voorzien in april.
Volvo V60 Cross Country D4 AWD geartronic
Pine Grey met RC40 comfortzetels in blond geventileerd nappa leder met charcoal interieur
Lichtmetalen velgen 19" met 5 dubbele spaken matt black/diamond cut 235/45 R19 W
Versatility Pack
Sensus Navigation Pack
Light Pack
Premium climate pack
Premium Audio Pack (DAB+ CD-speler en HK audiosysteem)
Cros Country pro pack (Verwarmbare voorzetels, Interieur verlichting pro, Driftwood inleg, glossy black zijruitomlijsting, drive modus, enz...)
Luxury seat pack
Guard alarm
Zwarte dakhemel
Zijruiten in gelamineerd glas en achterste verdonkerd
Park assist V & A + camera achteraan
Verwarmde achterbank
Verwarmbaar stuurwiel
Massagezetels vooraan
Elektrisch verwarmbare voorruit
en dan nog wat toebehoren zoals, koffermat in kunststof, vergrendelbare wielbouten, bumperbeschermlijst in inox, sleutelcover in wood, rubber mattenset, nekkussen en hoofdkussen.
We kijken er al naar uit wat onze eerste Volvo ons zal brengen!