Dank je! De combo met het leer en de zwarte hemel maakt het heel chique inderdaadV50nuV60 schreef: Mooie aanwinst hoor! Leer maakt het interieur af vind ik altijd! Veel plezierige en probleemloze km ermee!

Dank je! De combo met het leer en de zwarte hemel maakt het heel chique inderdaadV50nuV60 schreef: Mooie aanwinst hoor! Leer maakt het interieur af vind ik altijd! Veel plezierige en probleemloze km ermee!
Precies Paul en @Tom: het probleem zit hem in kabelbreuk/connectoren met slecht contact. Heeft dus niets met hybride als zodanig van doen.Paul schreef: Keyless gaat in alle S60's V60's vaak stuk, maar nu lijkt het of het alleen bij PIH gebeurd, maar dat is meer omdat die allemaal full option waren.
Fraaie koets hoor!360Degreez schreef: Echter kwam ik er vandaag achter dat het electrische slot van de passagiersdeur wispelturig is. De ene keer gaat deze wel open, de andere keer niet.
Dank je!diesel01 schreef: Mooie auto hoor, veel plezier nogmaals!
Nope, gekocht "as is". De stekker kan ik zelf even naar kijken. Vida zegt dat de demontage niet al te spannend is, tweedehands slot kan inderdaad altijd, thanks voor de tipedraket schreef: Fraaie koets hoor!
Elektrische slot komt helaas wel eens voor. Heb het zelf bij de V60 ook gehad, bij mij wilde hij niet meer dicht. Een nieuw slot kost 300 euro. Heb je nog garantie? Anders een gebruikt slot doen, heb hem voor 80 euro van de sloop gehaald.
Dank! Begin volgende week ga ik een afspraak maken voor een beurtje in WaddinxveenWalter schreef: Mooie auto hoor
Zeg ik ook niet, maar begrijp de miscommunicatie, mijn V60 nummer 2 heeft het niet, maar MIJN T8 heeft het weer wel omdat hij al Keyless Start heeft heb ik de optie genomen ook voor de andere deuren.NielsPHEV schreef:Volgens mij is keyless niet standaard op een T8 hoor en alle recente modellen hebben keyless startPaul schreef: Keyless gaat in alle S60's V60's vaak stuk, maar nu lijkt het of het alleen bij PIH gebeurd, maar dat is meer omdat die allemaal full option waren.
Enne met mijn ervaring op keyless heb ik het gewoon niet besteld bij V60 nummer 2, T8 heeft het trouwens weer wel, mede door Keyless Start en de Elektrische achterklep. En de kwaliteit is verbeterd![]()
Die combi zit ook op de "nieuwe" A3 E-Tron van mijn vrouw.360Degreez schreef:Dank je! De combo met het leer en de zwarte hemel maakt het heel chique inderdaadV50nuV60 schreef: Mooie aanwinst hoor! Leer maakt het interieur af vind ik altijd! Veel plezierige en probleemloze km ermee!![]()
Maar de 330E was een Tesla geworden en is de Volvo dan nu weg? Of had je gewoon nog ruimte op de oprijlaan?RoaldH schreef:Die combi zit ook op de "nieuwe" A3 E-Tron van mijn vrouw.360Degreez schreef:Dank je! De combo met het leer en de zwarte hemel maakt het heel chique inderdaadV50nuV60 schreef: Mooie aanwinst hoor! Leer maakt het interieur af vind ik altijd! Veel plezierige en probleemloze km ermee!![]()
Gisteren nieuwe 18 inch velgen geregeld met daarom heen Conti All Season Contact.
De 107 blijft op onze naam staan maar zal "doorschuiven" als auto voor mijn ouders als ze in NL zijn. En de Volvo blijft gewoon naast de Tesla en A3.Paul schreef: Maar de 330E was een Tesla geworden en is de Volvo dan nu weg? Of had je gewoon nog ruimte op de oprijlaan?
Staat 'm goed! Sowieso een heel mooie bak.RoaldH schreef: Die combi zit ook op de "nieuwe" A3 E-Tron van mijn vrouw.
Gisteren nieuwe 18 inch velgen geregeld met daarom heen Conti All Season Contact.
Thanx. De A3 is haar droomauto. Voor de E-Tron gegaan voor dezelfde redenen die jij ook noemde. Laat je ne weten of die winterbanden bevallen. Volgende winter moet ik sowieso nieuwe banden hebben voor de V60.360Degreez schreef:
Staat 'm goed! Sowieso een heel mooie bak.
Grappig; zojuist nieuwe winterbanden besteld voor de 18" modins. Hele morgen gedaan over de zoektocht en beland bij de BF Goodrich G-force winter 2. Tweede uit de test bij de ANWB en zeer slijtvast. Wel handig bij een auto met twee aandrijflijnen en dit gewicht![]()