RoaldH schreef:
360Degreez schreef:
Dat is een indrukwekkend rijtje

Tesla staat nog op de bucket-list hoewel we dan eerst een (woning met) privé parkeerplaats moeten hebben. Anders is het redelijk onpraktisch.
Winterbanden ga ik evalueren. Ik was vaste klant bij Continental, maar de BF's kwamen echt op alle fronten beter uit de bus.
Ja een heel rijtje. Maar bedenk wel dat de X5 en 107 van mijn ouders zijn en dat we de Twizy "delen". En dan staat er bij het woonhuis van mijn ouders nog die 607...
Haha, gelukkig heb jij het beste deel van het wagenpark.
Ander ding; Ik kan het nergens anders op het forum terug vinden.
Wat is de meest recente versie van de Sensus software? Mijn auto draait met 0C72 en oogt veel gedateerder dan mijn vorige auto (Sensus Connect)
Ik kwam erachter nadat mijn USB harde schijf niet herkend werd en van een USB stick slechts een paar nummers wilde spelen. Daarbij kan ik de kaarten niet updaten via een USB stick.
Best vreemd; De auto heeft begin dit jaar (03-2018) een beurt met Volvo Service 2.0 gehad waarbij de meest recente software geïnstalleerd zou moeten zijn.
Als ik bij de komende beurt de Sensus update laat installeren, moet daarvoor dan extra betaald worden?