Het aanbod zal vast de komende tijd groeien

Maar er zullen vast ook handige, leuke, originele accessoires zijn die wellicht niet iedereen kent.
Bij Ali zag ik oa een draadloze oplader voor je phone en een sleutel cover:
Kan je uit ervaring zeggen dat een Samsung Note 9 met UAG cover gewoon tussen de randen van het schuifgedeelte past en aangezien dat appel maar net begonen is met het iets vergroten van hun 5 inch schermTibs schreef: Draadloze lader ziet er wel handig uit. Alleen moet de gsm dan wel tussen de randen passen van het schuifje. Ben eens benieuwd waar ik mijn GSM gemakkelijk ga kunnen leggen om op te laden.
Ik koos ook voor Apple carplay maar vind het wat jammer dat het enkel het onderste deel van het scherm is dat hiervor gebruikt kan worden. Moest ik dat geweten hebben op voorhand had ik het misschien niet gekozen...
Ik weet niet hoe lang jouw gemiddelde auto rit is.Voodoo077 schreef: Wat is nut van een draadloze lader in een wagen als je dan Android auto of Apple Carplay niet kan gebruiken?
Heb ik er bijgenomen op mijn huidige wagen en gebruik ik dus nooit omwille van kabel en dan is de telefoon altijd opgeladen.
Sleutelhangers daarentegen zijn wel cool.
Ali prul? de helft wat wij als Europeanen aanschaffen komt uit chinaD5R-Design schreef: Die lader is de uitkomst.. maar die prijs.
Voor een Ali prul te duur..
Ook meer dan 2u per dag. Waze staat constant aan en bekijk ik op full screen via Android auto en de telefoon laadt op. Is een S9+D5R-Design schreef:Ik weet niet hoe lang jouw gemiddelde auto rit is.Voodoo077 schreef: Wat is nut van een draadloze lader in een wagen als je dan Android auto of Apple Carplay niet kan gebruiken?
Heb ik er bijgenomen op mijn huidige wagen en gebruik ik dus nooit omwille van kabel en dan is de telefoon altijd opgeladen.
Sleutelhangers daarentegen zijn wel cool.
Voor mijn is dat tussen de 2 a 4 uur. En dan is het wel handig dat als flitsmeister aanstaat de telefoon geladen wordt.
En na een dag werken met veelvuldig gebruik van de telefoon is het wel makkelijk dat hij standaard geladen word als ik hem op de plek leg waar hij automatisch geladen wordt ipv die los slingerende kabel.
Mwahhh, deze had ik bewust er niet tussen gezet; vind m wat schreeuwerig. Zo’n subtiel vlaggetje aan de motorkap zoals bij de xc40 vind ik als ‘zweden-uiting’ wèl fraai, maar vrees dat die zo verdwenen is na een parkeeraktie in de stad.jalex_h schreef: Ook ik ben inmiddels vaste klant van ze (eigenlijk zijn er altijd wel pakketjes onderweg naar me) en nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit.
Dat gezegd hebbende, kwam ik o.a. onderstaande tegen. Ben er nog niet uit of het mooi is....
Die heb ikD5R-Design schreef: Gaat niet passen Bart en Alex...
R Design heeft een andere grill.