Zag ze op Amazon.fr voor meen ik rond de 88,- Philips 85415XV2S1 ampoule xénon X-tremeVision gen2 D1S, blister de 1
2 tentharingen per lamp en het stekkertje los en je pakt de hele armatuur er zo uit.medio schreef: Dat is wel een verschil. Ik merk dat mijn xenon lampen ook geler worden. Eenvoudig klusje om te doen?
Lenzen poetsen en nieuwe lampen geeft een behoorlijk verschil.medio schreef: Top. Gelijk dezelfde lampen besteld bij dezelfde site.
Ik ben benieuwd naar het verschil.
We mustn't generalise here - each case of wheel offset change should be considered on an individual basis. Car manufacturers actually allow a change of the wheelbase to a certain degree, which is usually around 2%. For example, when using a wheelbase of 160 cm, an acceptable change will be 3.2 cm. This results in a maximum allowed offset change of 16 mm per side provided that the width of the wheel and tyre size will not be changed.
Uitlijnen staat ook nog ergens op het to-do lijstje.Zeg maar Jan schreef: Mooi dat alles nu trillingsvrij is! vandaag eigen AWD laten uitlijnen. Geeft ook altijd weer een fijn resultaat.
Ligt er nog aan of de auto een blijvertje is of niet. Maar als de auto een update krijgt dan is Polestar het meest voor de hand liggend. Met name de betere gasresponse en lineaire versnelling daarna kan ik wel waarderen.Zeg maar Jan schreef: Krijgt hij ook nog een tuning update?
Vol gas de bocht uit! Grip zatdiesel01 schreef: Mooi hoor!!
Helemaal super dat je de trilling kwijt bent, lekker genieten van die D5 met awd, machtige configuratie
Daar lijkt het wel op ja, maar ik houd nog even een slag om de arm. En jou suggestie om de AOC olie te vervangen houd ik even in het achterhoofd.Blade schreef: Dus toch de bandjes. Genietze!