Volgens mij kun je de auto "wekken" via VOC. Dat gebeurd 1x per uur.henrik schreef: hallo ik heb een xc60 d4 awd met volvo on call en standkachel Wil ik echter na 3 dagen mijn standkachel op afstand met volvo on call dan krijg ik het bericht u heeft uw auto een tijd niet gebruikt en staat op stand by en u kunt de standkachel niet starten om de accu te sparen Ik heb er al een zwaardere accu in gezet maar het probleem blijft Het is niet zo fijn als je bij min 30 speciaal naar buiten moet om de stand kachel aan te zetten Bij volvo in nederland wist men het niet en in zweden krijg ik een ontwijkend antwoord In het instructieboekje staat hier niets over er staat alleen in dat je bij een koud klimaat een standkachel wenselijk en bij een wat milder klimaat moterverwarming Wie heeft meer met dit probleem te maken gehad
Terugroep-aktie On Call
- RoaldH
- 6th Gear member
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
- mga1600
- 6th Gear member
Ik heb het met mijn vorige auto (XC60) ook gehad dat hij na een dikke week op ‘Langparkeren’ op Schiphol in een soort coma geraakt was. We kwamen met veel vertraging rond 1 uur ‘s nachts terug en ik had de grootste moeite om ‘m op het pikdonkere parkeerterrein terug te vinden. Juist toen had ik contact met de auto goed kunnen gebruiken (toeteren, lampen knipperen etc.) maar dat zat we niet in!
Bij mijn huidige auto duurt het in slaap vallen in iedergeval veel langer heb ik gemerkt toen we in Australië zaten en de auto thuis in de garage stond. Ik weet dat zeker imdat ik na bijna 4 weken de auto met de app per ongeluk op slot zette en dus ook het alarm aan deed.
Bij mijn huidige auto duurt het in slaap vallen in iedergeval veel langer heb ik gemerkt toen we in Australië zaten en de auto thuis in de garage stond. Ik weet dat zeker imdat ik na bijna 4 weken de auto met de app per ongeluk op slot zette en dus ook het alarm aan deed.
XC60 T6 Ultimate Dark my24