Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben mike, 23 jaar en sinds een maandje of 2 in het bezit van een S60 met een 2.4T motor.
De motor is iets gekieteld, er zitten grotere injectoren in, een turbo van een T5, turbodruk verhoogd, andere turboklep en een chip van volvotune (voor zover ik nu weet).
Om het af te maken is hij rondom afgeveerd met bilsteins B8. Misschien kent iemand de auto wel, hij moet haast wel van een liefhebber geweest zijn.

Verder zijn de voorstoelen niet heel netjes meer en zijn de remschijven krom. Nu heb ik nog ergens een 850 T5 staan uit 1994, met volgens mij dezelfde stoelen. Deze zien er een stuk netter uit en die wil ik dus omwisselen. Past dit 1 op 1? en hoe zit het met de airbags die in de stoel zitten? Deze moeten wel gewoon blijven werken.
Voor de remmen wil ik eigenlijk wat anders, aangezien het vermogen van de auto waarschijnlijk boven de 300pk ligt, wil ik de remmen ook aan gaan passen. Wat zijn hier de mogelijkheden in? Heb een 2ehands setje remmen gevonden van een S60R, maar dat werd me een beetje te duur haha.
Oja en niet te vergeten, iedereen de beste wensen!
Groeten mike