Goeden dag,
Heb sinds gisteren m'n "nieuwe" Zweed voor de deur staan.
Een v50 1.6D uit 2006.
Nu kwam ik er achter dat deze navi heeft echter geen rti scherm in het dashboard maar een schermpje boven de binnenspiegel....
Heb nog geen ab gevonden, weet ook niet of deze er bij zou horen?
Computer ligt in de achterbak, ziet er niet uit als een originele plek... Onder de vloer vast geschroefd...
Iemand bekend met Dit systeem?
Navi v50 1.6d 2006
-
- Starter
Laatst gewijzigd door SilverBaer op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Longone
- 5th Gear member
Ik heb er destijds wel eens naar gekeken, de prijs was rond de 1000 Euro wat een schijntje was ten opzichte van de 5000 Euro voor een "echt" navigatiesysteem.
Nu kan ik er erg weinig over terugvinden.
De vraag is of het nog aktueel te maken is en of je er uberhaupt tijd, geld en moeite in moet steken.
Mijn advies is om voor 30 + 70 Euro een ProClip en Brodit actieve houder te kopen voor je mobiele telefoon en dan Waze navigatie te gebruiken.
Nu kan ik er erg weinig over terugvinden.
De vraag is of het nog aktueel te maken is en of je er uberhaupt tijd, geld en moeite in moet steken.
Mijn advies is om voor 30 + 70 Euro een ProClip en Brodit actieve houder te kopen voor je mobiele telefoon en dan Waze navigatie te gebruiken.
-
- Starter
Is wel een vdo dayton ben ik al achter
Een pc3200, heb cd's van 2008 van Europa.
Ab had de vorige eigenaar ook niet meer, 25 Euro voor een nieuwe ab.
Heb hem niet hard nodig gelukkig.
De v50 blijft ook niet te lang, heeft een jaar apk.
Als het te veel gaat kosten volgend jaar dan gaat hij er dan weer uit.
Heeft 372000 gelopen en met 50000 per jaar moet die me niet te veel gaan kosten.
Een pc3200, heb cd's van 2008 van Europa.
Ab had de vorige eigenaar ook niet meer, 25 Euro voor een nieuwe ab.
Heb hem niet hard nodig gelukkig.
De v50 blijft ook niet te lang, heeft een jaar apk.
Als het te veel gaat kosten volgend jaar dan gaat hij er dan weer uit.
Heeft 372000 gelopen en met 50000 per jaar moet die me niet te veel gaan kosten.
- Longone
- 5th Gear member
Ach, ik denk dat 50.000 km rijden al snel 10.000 Euro kost, dan kan die 100 Euro om fatsoenlijk te navigeren er toch ook nog wel van af?
En de actieve houder van 70 Euro kun je gewoon meenemen naar je volgende auto, ook als daar al wel navigatie in zit.
Een mobiele telefoon met Waze (of bijvoorbeeld FlitsMeister) voegt altijd wat nuttigs toe tijdens het rijden.
En de actieve houder van 70 Euro kun je gewoon meenemen naar je volgende auto, ook als daar al wel navigatie in zit.
Een mobiele telefoon met Waze (of bijvoorbeeld FlitsMeister) voegt altijd wat nuttigs toe tijdens het rijden.
-
- Starter
Heb een actieve telefoonhouder...
Is ook goed voor andere activiteiten, zelfs thuis
Is ook goed voor andere activiteiten, zelfs thuis