Hoi,\
Ik heb sinds kort een volvo v50 uit 2006 met een basic radio systeem. Alles voorin dus.
Nu heb ik een parrot mki9200 gekocht en deze kabelboom van Volvotech.
Nu wilde ik vanmiddag eea aansluiten maar ik denk dat ik een verkeerde kabelboom heb. een foto van de achterkant van de radio.
Wie kan me helpen?
Bedankt,
Arjan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
arjandevries schreef:
Hoi,\
Ik heb sinds kort een volvo v50 uit 2006 met een basic radio systeem. Alles voorin dus.
Nu heb ik een parrot mki9200 gekocht en deze kabelboom van Volvotech.
Nu wilde ik vanmiddag eea aansluiten maar ik denk dat ik een verkeerde kabelboom heb. een foto van de achterkant van de radio.
Wie kan me helpen?
Bedankt,
Arjan
Je zit verkeerd, dit is de display. Meer naar achteren, achterop de cd “speler” zo uit mijn hoofd...
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)
Stekker moet achterin cd speler. Weet zo uit mijn hoofd niet meer of hij er helemaal uit moet of dat je er van achteren bij kunt. Even proberen, anders torx schroeven losdraaien. Let wel op dat je de glasvezelkabels niet knikt, dan kun je ze weggooien.
Laatst gewijzigd door BasG op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)