Is 1 van de eerste R-Designs op de Nederlandse wegen volgens mij. Geniet ervan!
Het was voor Bluekens iig de eerste R-design die ze afleverden. Foto’s zijn inderdaad van BaanhoekPoolrev schreef: Mooie wagen! En op een voor mij bekende plek, Baanhoek toch?.
Is 1 van de eerste R-Designs op de Nederlandse wegen volgens mij. Geniet ervan!
Een doekje tegen het kwijlen...Voodoo077 schreef: En hoe bevalt de wagen? Nog tips voor degenen die wachten op hun bestelling?
Tips,hahaha, ja geen ideeVoodoo077 schreef: En hoe bevalt de wagen? Nog tips voor degenen die wachten op hun bestelling?
Dat krijg je erbij als hij geleverd wordt!teebee schreef:Een doekje tegen het kwijlen...Voodoo077 schreef: En hoe bevalt de wagen? Nog tips voor degenen die wachten op hun bestelling?![]()
De verkoper vertelde mij dat de T5 pas na 3000 a 4000 km zijn volledige vermogen geeft.Struikrover schreef: Misschien moet het blok nog een beetje loskomen. Zal ook deels aan de automaat liggen denk ik.
Mijn V60 trilt ook bij 120 km/u. Er komen volgende week winterbanden op, hopelijk is het dan opgelost.Struikrover schreef: Heb trouwens twee dealerpuntjes voor de auto;
De auto tril boven de 115/120. Heel verveld, ze hebben de wielen al opnieuw gebalanceerd maar het is niet weg, wel iets minder. Hij is geleverd op winterbanden.
Er zit vocht in beide koplampen. Is een nieuw probleem, ook voor de importeur. Maandag gaan ze controleren of ze lek zijn.
Geen idee, volgens mij zit tie goed?Walter White schreef:Mijn V60 trilt ook bij 120 km/u. Er komen volgende week winterbanden op, hopelijk is het dan opgelost.Struikrover schreef: Heb trouwens twee dealerpuntjes voor de auto;
De auto tril boven de 115/120. Heel verveld, ze hebben de wielen al opnieuw gebalanceerd maar het is niet weg, wel iets minder. Hij is geleverd op winterbanden.
Er zit vocht in beide koplampen. Is een nieuw probleem, ook voor de importeur. Maandag gaan ze controleren of ze lek zijn.
Die grill is toch zwart?Voodoo077 schreef: Wat me wel enorm stoort is de grille!
Ik ben er nog niet uit zelf wat betreft de kleur maar waarom geen zwarte grille? Ik had misschien beter geen dubbele uitlaat genomen en budget gehouden om grille aan te passen naar zwart.
Of ben ik nu teveel aan het muggeziften?
Voor de rest top van volvo om alles zwarte maken ... veel knapper!
Ja dus, dat chroom is er teveel aan. Het chroom elders zoals op sierlijst is wel weg ... waarom dan ook niet daar dus op/rond de grille?Paul schreef:
Die grill is toch zwart?
Of bedoel je helemaal zwart? Dan moet je de T8 Polestar bestellen.