Volvo V60 R-Design D3 besteld

Plaats reactie
jorik1040
Starter

Hallo, allemaal

Na twee keer een Volvo V40 R-Desigin te hebben gereden eerst een Blue daarna een grey Silver, met exterieur pakket ga ik er nu 1 bestellen zonder.

afgelopen zomer in Juli 2018 heb een Volvo V60 besteld eindelijk ^^ R-Design nu ga ik deze auto rijden in birch light.

Verwachte aflevering begin februari, dit is uiteindelijk de datum maar de eerste verwachting was begin januari. Ruim 7 maanden wachten is wel echt heel lang.

Maar dat zal de pret niet drukken want ik heb hem zo samen gesteld:

Configuratiecode: B8PQQVG

Business Pack Connect
Audio line harman kardon
Verwarmbare voorstoelen en ruitwissers
Metallic lak Birch Light
Park assist voor
19 Inch Multi spaaks Black Diamond Cut Velgen met 235/40R19 banden
Kofferbakmat

Graag hoor ik van jullie wat jullie van deze samenstelling vinden.

vooral R- Design met Birch light verheug ik me heel erg op, 4 uitlaten heb ik expres weggelaten aangezien je de uitlaat er achter gewoon ziet zitten dan vind ik 2 veel mooier.

Dus nog even wachten ... :happy:
Struikrover
2nd Gear member

Gefeliciteerd. De beste kleur voor een R-design :D mooie bak, ga je van genieten!
teebee
7th Gear member

Sowieso de mooiste kleur beschikbaar :-)
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Tibs
2nd Gear member

Haha, zeggen de twee eigenaars van een V60 in Birch Light. Ik vond die kleur iets te licht. Maar over smaken valt niet te discussiëren. Zwarte wagens vind ik sowieso prachtig en een bijkomend voordeel is dat de zwart plastiek dingen minder opvallen bij mijn D3 base. In combinatie met de standaardvelgen en geblindeerde ruiten vind ik het zwart echt de max.
MY2019 Volvo V60 - D3
MY2003 Toyota Avensis Wagon - 2.0 D4-D (Wife’s car)
MY2000 Volvo V40 - 1.9d
teebee
7th Gear member

Zwart heeft als enorm nadeel dat krassen (ook waskrassen) zo nadrukkelijk zichtbaar zijn. Daarnaast vallen evt zwarte kunststof accenten weg waardoor het lijnenspel imho te grof wordt onderbroken.
Maar idd niets zo persoonlijk als smaak... ;-)
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Kefke32
1st Gear member

Ik heb vorige week een V60 D3 Rdesign besteld in parelmoer wit met de 19" velgen met 3dubbele spaak matt black/diamond cut 235/40/19 zoals op autosalon in brussel en dan nog wat extratjes ;-)
Versatility pack (nylon veiligheidsnet, Elek kofferklep en 12v in koffer), Sensus navigation pack, winter pack (zetelverwarming en verwarmbare sproeiers),
premium audio pack (DAB+, cd speler in tunnelconsole en harman en cardon geluidsysteem), reservewiel, donker getinte ruiten, park assist v en a,
elektrisch verwarbare voorruit, interieurverlichting pro, zonder motor embleem en vergrendelbare wielbouten.
Levertermijn zou zijn eind Maart begin April.
Hopelijk komt ie snel ;-)
Kefke32
1st Gear member

Was lang aan het twijfelen om ofwel wit te nemen ofwel Birch Light en ja wou hem echt bestellen met Birch Light maar op laatste moment toch nog voor wit gegaan maar dan parelmoer , is ook een speciale en mooie kleur.
En blijkbaar nemen er veel Birch Light dus blij dat ik iets anders heb persies ;-) Maar ieder zen mening scheelt eh. Anders zouden we allemaal me de zelfde kleur rond rijden . Zou ook ni tof zen eh ;-)
Voodoo077
3rd Gear member

Kefke32 schreef: Was lang aan het twijfelen om ofwel wit te nemen ofwel Birch Light en ja wou hem echt bestellen met Birch Light maar op laatste moment toch nog voor wit gegaan maar dan parelmoer , is ook een speciale en mooie kleur.
En blijkbaar nemen er veel Birch Light dus blij dat ik iets anders heb persies ;-) Maar ieder zen mening scheelt eh. Anders zouden we allemaal me de zelfde kleur rond rijden . Zou ook ni tof zen eh ;-)
Vind parelmoer ook prachtig maar mijn huidige (die ik hou) is ook in zo'n soort speciaal wit dus nooooooo
Knippie
2nd Gear member

Hier kamp Osmium Grey;-) Maar idd alle kleuren hebben wel iets moois. Ik houd van wat donkerder en moest zwart of grijs kiezen. Maar OT gefeliciteerd, mooie auto, prima samenstelling. Succes met het laatste weekje
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”