Stuurwiel spekglad..

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Kopstoot
1st Gear member

Ik heb een vermoeden dat het door de ouderdom komt (2007), maar mijn stuurwiel is echt glad.

Nu heb ik het idee om het stuurwiel met alcantara te laten bekleden, heeft iemand hier ervaring mee? Of is het toch verstandiger een geheel nieuw stuur te kopen?
Carfreak
7th Gear member

Heb je het stuur al eens gereinigd? Sopje met zeep en warm water, microvezeldoek en boenen.
De glans en het gladde komen vaak door vuil, huidvetten. Veel mensen vergeten altijd het stuur bij schoonmaakbeurten. Terwijl dat het smerigste onderdeel van je interieur is :D

Als je verf er al af is ben je uiteraard te laat.
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Dejeeper
3rd Gear member

Bij mijn auto had een vorige eigenaar het stuurwiel met cockpit spray gedaan. Moet je beslist niet doen. Althans bij mijn auto was dat de oorzaak van een veel te glad stuur. Ik was verplicht met handschoenen het stuur te bedienen. Ik heb in een garage schoonmaakspul gehaald en het probleem was opgelost.
Van uit Gårelehöjden lijken de wereld problem altijd ver weg.
Kopstoot
1st Gear member

Carfreak schreef: Heb je het stuur al eens gereinigd? Sopje met zeep en warm water, microvezeldoek en boenen.
De glans en het gladde komen vaak door vuil, huidvetten. Veel mensen vergeten altijd het stuur bij schoonmaakbeurten. Terwijl dat het smerigste onderdeel van je interieur is :D

Als je verf er al af is ben je uiteraard te laat.
Dejeeper schreef: Bij mijn auto had een vorige eigenaar het stuurwiel met cockpit spray gedaan. Moet je beslist niet doen. Althans bij mijn auto was dat de oorzaak van een veel te glad stuur. Ik was verplicht met handschoenen het stuur te bedienen. Ik heb in een garage schoonmaakspul gehaald en het probleem was opgelost.
Hartelijk dank! Ik zal het stuurwiel eens goed poetsen 8-)
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”