- ECM-4477 EGR control - Flow too low
- ECM-4490 EGR valve - Signal too high
- ECM-6720 EGR control - Flow too high
Opgelost - [V50 1.6d MY2010] Instellingen na vervangen EGR
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 14.11.2014 - 22:41
Zoals in een ander topic ook al aangehaald heb ik de EGR vervangen maar krijg nog wel foutmeldingen:
Laatst gewijzigd door VolvoV50Ryder op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
V50 1.6D DRIVe MY2010
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 14.11.2014 - 22:41
Ook in een ander topic deze vraag gesteld:
DIAGNOSTICS > VEHICLE COMMUNICATION > modul ECM kiezen > Advanced > Adaptation of the exhaust gas recirculation (EGR) valve
VolvoV50Ryder schreef: Moet er na het vervangen van de EGR-klep nog een instelling aangepast worden en zo ja, waar doe ik dat dan (VIDA)?
Na lang zoeken toch wat gevonden:NicoV40 schreef: in de CEM een of andere adaptatie resetten geloof ik.
DIAGNOSTICS > VEHICLE COMMUNICATION > modul ECM kiezen > Advanced > Adaptation of the exhaust gas recirculation (EGR) valve
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V50 1.6D DRIVe MY2010
- NicoV40
- 4th Gear member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 11.04.2015 - 18:44
Ja dat is hem inderdaad! En dat hele gebeuren is sneller gereset dan dat je 'EGR' kan uitspreken.
Ex V40 classic rijder, nu P1 rijder
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie
Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk
Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie

Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk

Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)

-
- 2nd Gear member
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 14.11.2014 - 22:41
Klopt inderdaad, ik dacht eerst 'he,nu al dat is snel'.NicoV40 schreef: Ja dat is hem inderdaad! En dat hele gebeuren is sneller gereset dan dat je 'EGR' kan uitspreken.
Voor de zekerheid nog maar een keer gedaan, dubbel genaaid zit beter

Nu maar eens afwachten of ik het verschil ga merken.
Bedankt!
V50 1.6D DRIVe MY2010